Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROJEKT II
2
3
VS
(10:20, 20:18, 20:11, 15:20, 11:15)
AICON X-RAY
Raport meczowy
14/63 ATAK 44/105
2 BLOK 8
2/52 SERWIS 5/85
58 BŁ. PRZECIWNIKA 27
76 SUMA 84

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


PKT 15.5 SR 5 PKT/SR 3.1
ATAK 12 BLOK 1.5 SERWIS 2

ATAK%

42.86

SERWIS%

14.29
ATAK

Tomasz Rychlica

AICON X-RAY


ATAK 7 SR 5
ATAK/SR 1.4 ∑A 11

ATAK%

63.64
SERWIS

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


SERWIS 2/14 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

28.57

WYD%

-14.29

SKUT%

14.29
BLOK

Tomasz Rychlica

AICON X-RAY


BLOK 2.5 B1 1
SR 5 B2 3
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Tomasz Rychlica

AICON X-RAY


∑P 17 SR 5
∑P/SR 3.4

DOKŁ%

70.59

PERF%

41.18

WYD%

64.71

SKUT%

70.59
OBRONA

Maciej Mendak

PROJEKT II


OBRONA 10 SR 5
OBRONA/SR 2 ∑O 12
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Mendak 9 5 7 6 9 1 7 1 0 1 2 15 0 7 14 9 2 0 66 22 10 2
Paweł Kotlarz 8 5 7 5 10 2 2 1 0 0 1 9 3 0 0 2 2 0 0 0 3 0
Jarosław Sadowski 1 5 0 0 4 1 2 0 0 1 1 17 2 5 0 7 2 3 29 29 3 2
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Ochnik 15.5 5 12 3 4 2 7 0 3 2 2 6 4 5 4 5 0 0 64 36 6 5
Agnieszka Dzikoń 11.5 5 10 0 12 1 5 0 1 1 2 8 0 1 2 5 2 0 30 10 1 1
Tomasz Rychlica 9.5 5 7 2 2 0 0 1 3 0 0 7 1 7 5 4 1 0 71 41 6 0
Zbigniew Martyński 9.5 5 7 5 4 0 4 0 3 1 2 12 3 7 4 3 2 3 58 37 8 1
Tomasz Woźniak 9 5 7 1 2 2 2 0 4 0 0 16 4 1 0 2 3 1 14 14 4 3
Radosław Papierz 2 5 1 0 3 0 0 0 0 1 1 12 0 0 0 2 0 1 0 0 5 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)