Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

CBRE
0
3
VS
(11:20, 8:20, 2:20)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
4/29 ATAK 28/57
1 BLOK 3
2/17 SERWIS 12/58
14 BŁ. PRZECIWNIKA 17
21 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mateusz Niedziółka

PKP INTERCITY


PKT 23 SR 3 PKT/SR 7.67
ATAK 13 BLOK 0 SERWIS 10

ATAK%

52

SERWIS%

47.62
ATAK

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


ATAK 6 SR 2
ATAK/SR 3 ∑A 9

ATAK%

66.67
SERWIS

Mateusz Niedziółka

PKP INTERCITY


SERWIS 10/21 SR 3
SERWIS/SR 3.33

TR%

71.43

WYD%

47.62

SKUT%

47.62
BLOK

Krzysztof Pikuła

PKP INTERCITY


BLOK 1 B1 1
SR 2 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


∑P 4 SR 2
∑P/SR 2

DOKŁ%

75

PERF%

25

WYD%

75

SKUT%

75
OBRONA

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


OBRONA 3 SR 2
OBRONA/SR 1.5 ∑O 4
Statystyki
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Damian Psut 6 3 4 1 10 1 2 1 0 1 0 1 1 2 0 0 4 0 33 33 0 0
Nicola Florczyk 1 3 0 2 6 0 1 0 0 1 1 5 1 1 1 2 2 5 18 9 0 0
Joanna Grabowska 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 3 1 1 2 1 3 1 38 13 0 0
Joanna Mieloch 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 2 0 0 1 3 2 2 0 50 13 4 1
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mateusz Niedziółka 23 3 13 3 6 0 3 0 0 10 5 6 0 1 0 0 1 0 50 50 0 0
Cezary Kopeć 6 2 6 1 2 0 0 0 0 0 1 6 1 0 0 1 0 1 0 0 0 0
Maciej Ograbek 5 3 4 0 3 0 2 1 0 0 2 3 1 1 0 1 0 0 50 50 2 1
Andrzej Zubrzycki 3 2 2 1 0 1 0 1 0 0 1 2 0 1 2 1 0 0 75 25 3 1
Grzegorz Malczewski 3 2 1 2 3 0 0 0 0 2 1 6 0 0 0 0 1 0 0 0 1 0
Krzysztof Pikuła 2 2 1 0 0 0 0 1 0 0 1 1 1 0 1 3 1 1 17 0 1 2
Marcin Rzędzicki 1 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Małgorzata Niedziółka 0 3 0 0 1 0 1 0 0 0 2 5 1 0 1 0 0 0 100 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)