Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

ASTRA ZENECA
0
3
VS
(9:20, 13:20, 20:21)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
6/16 ATAK 19/32
0 BLOK 1.5
0/21 SERWIS 2/33
36 BŁ. PRZECIWNIKA 38.5
42 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 9 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

56.25

SERWIS%

14.29
ATAK

Andrey Pronoza

PROCTER & GAMBLE


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 2/14 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

35.71

WYD%

0

SKUT%

14.29
BLOK

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Marcin Michalak

ASTRA ZENECA


∑P 20 SR 3
∑P/SR 6.67

DOKŁ%

75

PERF%

30

WYD%

60

SKUT%

75
OBRONA

Marcin Michalak

ASTRA ZENECA


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 6
Statystyki
ASTRA ZENECA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Krzysztof Nowak 3 3 3 1 4 1 2 27 11 0 0 0 0 4 1 2 3 5 1 2 38 15 0 0
Marcin Michalak 3 3 3 0 1 0 1 60 5 0 0 0 0 7 2 6 9 2 1 2 75 30 5 1
Sylwia Pytel 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 2 0 0 0 0 0 0 0 1 1
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 12 3 9 2 5 0 0 56 16 1 0 2 3 7 2 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Dawid Prusiński 7 3 7 1 3 0 1 58 12 0 0 0 0 11 0 0 3 2 1 0 50 0 2 0
Andrey Pronoza 3.5 3 3 0 0 1 0 75 4 0 1 0 0 7 1 2 1 2 0 1 50 33 2 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)