Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

ASTRA ZENECA
0
3
VS
(9:20, 13:20, 20:21)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
10/27 ATAK 30/55
1 BLOK 2
0/29 SERWIS 7/48
31 BŁ. PRZECIWNIKA 22
42 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 9 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

56.25

SERWIS%

14.29
ATAK

Andrey Pronoza

PROCTER & GAMBLE


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Claudio Estevez

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 4/9 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

44.44

WYD%

22.22

SKUT%

44.44
BLOK

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Claudio Estevez

PROCTER & GAMBLE


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

100

PERF%

20

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Marcin Michalak

ASTRA ZENECA


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 6
Statystyki
ASTRA ZENECA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Olkowski 5 3 4 1 4 1 1 1 0 0 1 4 3 0 0 0 0 2 0 0 2 1
Krzysztof Nowak 3 3 3 1 4 1 2 0 0 0 0 4 1 2 3 5 1 2 38 15 0 0
Marcin Michalak 3 3 3 0 1 0 1 0 0 0 0 7 2 6 9 2 1 2 75 30 5 1
Sylwia Pytel 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 2 0 0 0 0 0 0 0 1 1
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 12 3 9 2 5 0 0 1 0 2 3 7 2 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Łukasz Chmielewski 8.5 3 7 0 1 0 5 0 1 1 0 2 3 7 4 1 1 0 85 54 3 0
Claudio Estevez 8 3 4 2 4 0 0 0 0 4 0 3 2 1 4 0 0 0 100 20 4 0
Dawid Prusiński 7 3 7 1 3 0 1 0 0 0 0 11 0 0 3 2 1 0 50 0 2 0
Andrey Pronoza 3.5 3 3 0 0 1 0 0 1 0 0 7 1 2 1 2 0 1 50 33 2 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)