Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

AICON X-RAY
3
0
VS
(20:10, 20:15, 20:17)
JONES LANG LASALLE
Raport meczowy
36/58 ATAK 21/60
2 BLOK 2
2/58 SERWIS 1/42
20 BŁ. PRZECIWNIKA 18
60 SUMA 42

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Rychlica

AICON X-RAY


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 8 BLOK 2 SERWIS 1

ATAK%

61.54

SERWIS%

10
ATAK

Andrzej Kaznowski

AICON X-RAY


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 11

ATAK%

72.73
SERWIS

Kuba Denus

JONES LANG LASALLE


SERWIS 1/5 SR 2
SERWIS/SR 0.5

TR%

20

WYD%

0

SKUT%

20
BLOK

Tomasz Rychlica

AICON X-RAY


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Andrzej Kaznowski

AICON X-RAY


∑P 14 SR 3
∑P/SR 4.67

DOKŁ%

78.57

PERF%

28.57

WYD%

71.43

SKUT%

78.57
OBRONA

Radosław Papierz

AICON X-RAY


OBRONA 2 SR 1
OBRONA/SR 2 ∑O 2
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Rychlica 11 3 8 0 3 1 1 2 0 1 1 7 1 1 1 1 0 0 67 33 2 0
Andrzej Kaznowski 9 3 8 0 3 0 0 0 0 1 2 10 2 4 7 2 0 1 79 29 2 0
Tomasz Ochnik 8 3 8 3 3 0 2 0 0 0 1 3 1 2 1 0 0 0 100 67 1 0
Tomasz Woźniak 7 3 7 1 2 0 0 0 0 0 2 8 2 0 2 1 0 0 67 0 5 2
Zbigniew Martyński 5 2 5 1 1 1 0 0 0 0 0 3 1 1 3 2 0 0 67 17 3 0
Radosław Papierz 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 1 1 2 0 2 0 60 20 2 0
Gosia Gryziak 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 7 1 0 1 0 0 0 100 0 3 0
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Wołodźko 8 3 8 1 4 1 0 0 0 0 0 7 0 3 5 4 2 0 57 21 4 2
Karol Kruczkowski 5 3 4 3 3 0 3 1 0 0 1 5 1 0 3 3 0 0 50 0 1 0
Kuba Denus 4 2 3 2 3 0 1 0 0 1 0 3 1 0 2 2 1 0 40 0 0 0
Tomasz Tylenda 3.5 3 3 0 0 0 0 0 1 0 0 5 1 1 3 5 1 1 36 9 2 2
Maciej Cuch 2.5 2 2 0 7 0 2 0 1 0 0 3 1 0 0 4 1 0 0 0 1 0
Paweł Marczuk 1 2 1 0 3 0 4 0 0 0 1 6 0 0 0 1 2 0 0 0 2 0
Magda Iłowiecka 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 2 0 0 0 0 2 0
Magda Olechno 0 2 0 0 0 1 0 0 0 0 1 2 1 0 0 0 1 1 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)