Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

ASTRA ZENECA
0
3
VS
(20:21, 15:20, 15:20)
PWC
Raport meczowy
14/68 ATAK 27/77
2 BLOK 6
4/42 SERWIS 4/58
30 BŁ. PRZECIWNIKA 24
50 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Michalak

ASTRA ZENECA


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 8 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

26.67

SERWIS%

20
ATAK

Łukasz Wiciński

PWC


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Marcin Michalak

ASTRA ZENECA


SERWIS 2/10 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

30

WYD%

10

SKUT%

20
BLOK

Adrian Dykty

PWC


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Marcin Michalak

ASTRA ZENECA


∑P 16 SR 3
∑P/SR 5.33

DOKŁ%

50

PERF%

18.75

WYD%

43.75

SKUT%

50
OBRONA

Marcin Solarski

PWC


OBRONA 3 SR 2
OBRONA/SR 1.5 ∑O 3
Statystyki
ASTRA ZENECA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Michalak 11 3 8 4 10 1 7 1 0 2 1 6 1 3 5 7 0 1 50 19 2 1
Krzysztof Nowak 5 3 4 0 10 2 3 1 0 0 0 4 3 6 1 4 2 3 44 38 1 2
Adam Olkowski 4 3 2 2 8 1 3 0 0 2 1 10 2 1 3 7 2 0 31 8 2 1
Sylwia Pytel 0 3 0 1 1 1 0 0 0 0 1 9 0 0 0 0 0 0 0 0 1 2
PWC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Dykty 10 3 6 4 7 1 3 3 0 1 1 7 1 0 2 3 0 1 33 0 2 1
Sebastian Juszczyński 9 3 7 2 1 1 6 1 0 1 0 7 1 2 3 2 1 2 50 20 3 1
Paweł Chróstowski 9 3 6 2 3 1 1 1 0 2 1 15 1 0 2 3 1 1 29 0 1 0
Łukasz Wiciński 3 3 3 0 1 0 0 0 0 0 1 6 0 1 1 3 0 1 33 17 3 0
Aleksandra Kazberuk 3 3 3 0 6 0 1 0 0 0 1 3 1 0 0 1 0 0 0 0 0 1
Stefan Michałowicz 2 1 2 3 1 0 0 0 0 0 0 2 0 1 0 1 1 0 33 33 1 0
Marcin Solarski 1 2 0 0 2 0 0 1 0 0 0 4 0 0 1 2 0 0 33 0 3 0
Przemysław Łukasik 0 1 0 0 0 0 4 0 0 0 0 1 1 1 1 4 0 0 33 17 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)