Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

BNP PARIBAS
0
3
VS
(18:20, 17:20, 8:20)
PROJEKT II
Raport meczowy
14/51 ATAK 19/54
3.5 BLOK 3
6/41 SERWIS 4/41
19.5 BŁ. PRZECIWNIKA 34
43 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Midura

PROJEKT II


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 9 BLOK 3 SERWIS 3

ATAK%

37.5

SERWIS%

30
ATAK

Bartłomiej Wilk

BNP PARIBAS


ATAK 3 SR 2
ATAK/SR 1.5 ∑A 6

ATAK%

50
SERWIS

Marcin Midura

PROJEKT II


SERWIS 3/10 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

30

WYD%

10

SKUT%

30
BLOK

Marcin Midura

PROJEKT II


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Maciej Mendak

PROJEKT II


∑P 16 SR 3
∑P/SR 5.33

DOKŁ%

81.25

PERF%

43.75

WYD%

68.75

SKUT%

81.25
OBRONA

Marta Wierzchowska-Krupa

BNP PARIBAS


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
BNP PARIBAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Barwiński 9.5 3 8 1 11 2 3 0 1 1 0 2 2 2 2 6 2 2 29 14 3 2
Stanisław Pietrucki 6 3 3 1 5 1 4 3 0 0 0 5 2 0 0 1 0 0 0 0 1 5
Bartłomiej Wilk 5 2 3 0 3 0 0 0 0 2 0 5 1 0 1 1 1 1 25 0 3 3
Marta Wierzchowska-Krupa 3 3 0 0 1 0 1 0 0 3 1 7 0 0 1 3 0 0 25 0 6 0
Grzegorz Koper 0 3 0 1 1 0 1 0 0 0 1 5 2 1 2 12 2 2 16 5 3 2
Damian Zemlik 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 1 1 0 0 50 0 0 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Midura 15 3 9 4 7 2 2 3 0 3 0 5 2 0 2 2 1 0 40 0 4 0
Paweł Juszkiewicz 5 3 4 2 4 1 1 0 0 1 2 9 2 1 1 0 0 0 100 50 1 1
Maciej Mendak 5 3 5 3 3 0 2 0 0 0 0 6 1 7 6 1 0 2 81 44 3 0
Paweł Kotlarz 1 2 1 0 2 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Jarosław Sadowski 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 9 0 0 0 2 1 1 0 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)