Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PKP INTERCITY
3
0
VS
(20:7, 20:14, 20:13)
EXATEL
Raport meczowy
31/75 ATAK 10/44
2 BLOK 0
3/57 SERWIS 1/31
24 BŁ. PRZECIWNIKA 23
60 SUMA 34

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Kołakowski

PKP INTERCITY


PKT 9 SR 3 PKT/SR 3
ATAK 8 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

44.44

SERWIS%

10
ATAK

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 8

ATAK%

75
SERWIS

Iza Mikulska

EXATEL


SERWIS 1/8 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

12.5

WYD%

-12.5

SKUT%

12.5
BLOK

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

100

PERF%

25

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Kołakowski 9 3 8 5 3 0 2 0 0 1 0 7 2 0 1 1 0 0 50 0 0 0
Dorota Nawrocka 8.5 3 8 0 8 0 0 0 1 0 0 5 2 0 1 3 0 0 25 0 1 0
Marcin Rzędzicki 7 3 6 2 0 0 0 0 0 1 3 8 2 1 3 0 0 0 100 25 3 0
Andrzej Zubrzycki 6.5 3 5 3 4 0 4 1 1 0 1 5 0 0 1 1 1 0 33 0 3 0
Cezary Kopeć 4 3 3 0 1 1 2 0 0 1 2 10 3 1 6 3 2 0 58 8 1 0
Maciej Ograbek 1 3 1 3 6 0 0 0 0 0 0 3 1 0 0 3 0 1 0 0 1 0
EXATEL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Rafał Łączkowski 4 3 4 0 5 0 2 0 0 0 3 6 0 1 1 2 1 0 40 20 3 1
Iza Mikulska 3 3 2 1 1 0 0 0 0 1 0 5 2 1 2 5 2 1 27 9 2 0
Mateusz Petekiewicz 2 3 2 1 3 1 4 0 0 0 0 4 1 4 7 2 3 0 69 25 1 2
Piotr Gutt 2 3 2 0 6 1 2 0 0 0 0 2 2 0 2 4 1 2 22 0 1 2
Marta Imińska 0 3 0 0 5 0 2 0 0 0 0 4 1 1 2 1 0 0 75 25 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)