Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT II
3
0
VS
(20:8, 20:9, 20:9)
CBRE
Raport meczowy
16/36 ATAK 3/18
0 BLOK 0
7/47 SERWIS 2/16
37 BŁ. PRZECIWNIKA 21
60 SUMA 26

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 7 BLOK 0 SERWIS 4

ATAK%

50

SERWIS%

23.53
ATAK

Maciej Mendak

PROJEKT II


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 9

ATAK%

77.78
SERWIS

Nicola Florczyk

CBRE


SERWIS 2/7 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

28.57

WYD%

28.57

SKUT%

28.57
BLOK

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


BLOK 0 B1 0
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0
PRZYJĘCIE

Maciej Mendak

PROJEKT II


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

40

PERF%

0

WYD%

20

SKUT%

40
OBRONA

Maciej Mendak

PROJEKT II


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Juszkiewicz 11 3 7 2 3 0 2 0 0 4 3 9 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Maciej Mendak 7 3 7 0 0 0 2 0 0 0 5 5 1 0 2 2 0 1 40 0 4 0
Paweł Kotlarz 3 3 2 3 5 1 1 0 0 1 0 3 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Jarosław Sadowski 2 3 0 0 0 0 1 0 0 2 2 9 0 0 2 0 0 0 100 0 0 0
Michał Mendak 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 3 1 5 0 1 40 30 3 0
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Damian Psut 3 3 3 0 5 0 6 0 0 0 0 3 0 0 4 3 0 3 40 0 0 0
Nicola Florczyk 2 3 0 0 4 0 0 0 0 2 0 5 0 1 1 1 1 2 33 17 0 2
Joanna Grabowska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 5 0 0 0 3 3 0 0 0 2 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)