Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PKO BP
3
1
VS
(20:16, 21:20, 19:21, 20:18)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
27/66 ATAK 34/83
5 BLOK 8
2/33 SERWIS 1/76
46 BŁ. PRZECIWNIKA 32
80 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Patryk Łabuszewski

PKO BP


PKT 17 SR 4 PKT/SR 4.25
ATAK 14 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

51.85

SERWIS%

20
ATAK

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


ATAK 10 SR 4
ATAK/SR 2.5 ∑A 17

ATAK%

58.82
SERWIS

Patryk Łabuszewski

PKO BP


SERWIS 2/10 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

20

WYD%

-20

SKUT%

20
BLOK

Daniel Chudecki

PKO BP


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Patryk Łabuszewski

PKO BP


∑P 23 SR 4
∑P/SR 5.75

DOKŁ%

82.61

PERF%

30.43

WYD%

78.26

SKUT%

82.61
OBRONA

Mateusz Niedziółka

PKP INTERCITY


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 9
Statystyki
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Patryk Łabuszewski 17 4 14 5 6 1 1 1 0 2 0 4 4 7 12 3 1 0 83 30 2 0
Daniel Chudecki 13 4 10 0 3 2 3 3 0 0 1 8 2 3 7 5 0 0 67 20 2 3
Maciej Rogulski 4 4 3 4 11 2 1 1 0 0 0 12 0 2 1 2 1 0 50 33 2 0
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Zubrzycki 13 4 12 4 3 0 3 1 0 0 0 11 0 0 2 1 0 1 50 0 5 0
Marcin Rzędzicki 12 4 10 2 3 0 2 1 2 0 0 7 2 3 4 3 0 2 58 25 4 1
Łukasz Kołakowski 9.5 4 6 2 4 1 4 2 1 1 0 9 2 3 2 7 0 0 42 25 1 2
Mateusz Niedziółka 6.5 4 6 2 9 4 3 0 1 0 2 12 2 0 4 7 1 1 31 0 7 2
Krzysztof Pikuła 1 4 0 0 0 1 0 0 2 0 0 17 2 3 5 10 0 1 42 16 0 1
Małgorzata Niedziółka 1 4 0 0 2 0 0 0 2 0 0 8 1 0 1 0 0 1 50 0 6 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)