Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

PROJEKT II
3
1
VS
(20:17, 17:20, 20:16, 20:8)
JONES LANG LASALLE
Raport meczowy
19/66 ATAK 41/110
6 BLOK 6
4/51 SERWIS 0/62
48 BŁ. PRZECIWNIKA 14
77 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Wołodźko

JONES LANG LASALLE


PKT 22.5 SR 4 PKT/SR 5.63
ATAK 20 BLOK 2.5 SERWIS 0

ATAK%

57.14

SERWIS%

0
ATAK

Piotr Wołodźko

JONES LANG LASALLE


ATAK 20 SR 4
ATAK/SR 5 ∑A 35

ATAK%

57.14
SERWIS

Michał Mendak

PROJEKT II


SERWIS 3/10 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

30

WYD%

20

SKUT%

30
BLOK

Paweł Kotlarz

PROJEKT II


BLOK 3.5 B1 3
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.88
PRZYJĘCIE

Michał Mendak

PROJEKT II


∑P 21 SR 4
∑P/SR 5.25

DOKŁ%

85.71

PERF%

47.62

WYD%

76.19

SKUT%

85.71
OBRONA

Michał Mendak

PROJEKT II


OBRONA 10 SR 4
OBRONA/SR 2.5 ∑O 15
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Kotlarz 10.5 4 7 1 11 3 1 3 1 0 0 10 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Paweł Juszkiewicz 9 4 7 2 7 0 4 2 0 0 1 9 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Maciej Mendak 6 4 5 3 9 1 1 0 0 1 4 10 1 2 7 4 1 0 64 14 8 2
Michał Mendak 3.5 4 0 0 1 0 1 0 1 3 0 6 1 10 8 1 2 0 86 48 10 5
Jarosław Sadowski 0 4 0 0 2 0 0 0 0 0 0 5 0 0 1 0 1 0 50 0 4 2
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Wołodźko 22.5 4 20 7 5 1 2 2 1 0 0 9 0 6 1 8 0 1 44 38 7 1
Kuba Denus 12 4 11 3 10 1 2 1 0 0 3 8 5 4 3 6 1 2 44 25 4 2
Karol Kruczkowski 8 4 6 3 12 7 3 2 0 0 2 11 0 2 5 6 1 2 44 13 6 4
Maciej Cuch 4.5 4 4 2 6 1 4 0 1 0 1 8 2 2 8 10 3 1 42 8 7 0
Magda Olechno 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 12 1 0 0 0 0 1 0 0 7 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)