Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

AICON X-RAY
3
0
VS
(20:18, 20:10, 20:14)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
32/56 ATAK 25/58
6 BLOK 6
6/59 SERWIS 0/32
16 BŁ. PRZECIWNIKA 11
60 SUMA 42

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


PKT 14.5 SR 3 PKT/SR 4.83
ATAK 10 BLOK 2.5 SERWIS 2

ATAK%

62.5

SERWIS%

16.67
ATAK

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


ATAK 4 SR 2
ATAK/SR 2 ∑A 4

ATAK%

100
SERWIS

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


SERWIS 2/12 SR 2
SERWIS/SR 1

TR%

25

WYD%

8.33

SKUT%

16.67
BLOK

Tomasz Rychlica

AICON X-RAY


BLOK 3.5 B1 3
SR 3 B2 1
BLOK/SR 1.17
PRZYJĘCIE

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


∑P 14 SR 3
∑P/SR 4.67

DOKŁ%

71.43

PERF%

21.43

WYD%

64.29

SKUT%

71.43
OBRONA

Claudio Estevez

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 5 SR 1
OBRONA/SR 5 ∑O 5
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Ochnik 14.5 3 10 2 3 1 0 2 1 2 2 7 1 3 7 3 1 0 71 21 4 0
Tomasz Rychlica 11.5 3 7 0 6 0 0 3 1 1 1 6 0 2 2 1 1 1 57 29 2 0
Zbigniew Martyński 7 2 6 1 1 3 1 0 0 1 0 7 0 0 2 1 2 0 40 0 2 0
Tomasz Woźniak 6 2 4 0 0 0 0 0 0 2 1 8 1 0 3 0 0 0 100 0 2 0
Andrzej Kaznowski 3 3 3 1 1 0 0 0 0 0 0 8 1 0 2 2 0 0 50 0 2 0
Agnieszka Dzikoń 1 2 1 1 1 2 0 0 0 0 0 4 0 0 0 0 1 0 0 0 1 0
Gosia Gryziak 1 2 1 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Radosław Papierz 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Chmielewski 9 3 8 1 2 2 2 1 0 0 0 3 2 2 6 6 0 1 53 13 1 1
Dawid Prusiński 8.5 3 7 2 4 2 0 1 1 0 0 4 3 0 4 2 1 1 50 0 3 0
Matija Belcic 6 3 4 2 6 1 2 2 0 0 2 2 2 0 0 0 0 1 0 0 1 0
Claudio Estevez 4 1 3 0 0 1 0 1 0 0 0 0 1 1 0 4 0 0 20 20 5 0
Andrey Pronoza 2.5 3 2 0 2 0 0 0 1 0 1 6 1 1 0 3 1 0 20 20 0 0
Piotr Gawroński 1 3 1 0 3 0 1 0 0 0 0 5 0 0 1 1 1 0 33 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)