Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

AICON X-RAY
3
2
VS
(20:13, 17:20, 20:15, 18:20, 15:12)
EXATEL
Raport meczowy
58/129 ATAK 41/121
5 BLOK 14
4/89 SERWIS 1/81
23 BŁ. PRZECIWNIKA 24
90 SUMA 80

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


PKT 24 SR 5 PKT/SR 4.8
ATAK 22 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

64.71

SERWIS%

0
ATAK

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


ATAK 22 SR 5
ATAK/SR 4.4 ∑A 34

ATAK%

64.71
SERWIS

Agnieszka Dzikoń

AICON X-RAY


SERWIS 2/18 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

22.22

WYD%

5.56

SKUT%

11.11
BLOK

Mateusz Petekiewicz

EXATEL


BLOK 4.5 B1 2
SR 5 B2 5
BLOK/SR 0.9
PRZYJĘCIE

Piotr Grabarski

EXATEL


∑P 7 SR 5
∑P/SR 1.4

DOKŁ%

85.71

PERF%

14.29

WYD%

85.71

SKUT%

85.71
OBRONA

Radosław Papierz

AICON X-RAY


OBRONA 7 SR 5
OBRONA/SR 1.4 ∑O 9
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Ochnik 24 5 22 6 3 1 2 1 2 0 2 9 2 9 7 7 3 1 59 33 7 6
Zbigniew Martyński 13 5 12 2 2 6 1 0 0 1 0 12 2 7 1 5 2 0 53 47 4 3
Tomasz Woźniak 10 5 8 3 5 3 2 1 2 0 0 10 1 6 5 3 2 0 69 38 5 4
Agnieszka Dzikoń 10 5 8 4 7 2 4 0 0 2 2 13 1 4 1 2 1 0 63 50 4 2
Andrzej Kaznowski 7.5 5 7 6 5 1 3 0 1 0 1 16 2 3 0 4 1 0 38 38 4 1
Radosław Papierz 2.5 5 1 1 1 1 0 0 1 1 2 9 1 0 0 0 1 0 0 0 7 2
EXATEL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Grabarski 20.5 5 17 6 12 0 6 1 5 0 2 6 3 1 5 1 0 0 86 14 5 2
Michał Majewski 10 5 7 3 10 2 2 2 2 0 1 6 1 1 6 2 3 0 58 8 5 2
Rafał Łączkowski 9.5 5 8 8 4 1 3 1 1 0 1 10 1 2 5 7 1 3 39 11 3 1
Robert Wieczorek 9 5 7 6 9 1 3 1 0 1 1 22 1 3 6 5 2 0 56 19 4 5
Mateusz Petekiewicz 5.5 5 1 1 1 1 0 2 5 0 2 13 0 3 4 5 1 1 50 21 0 3
Marta Imińska 1.5 5 1 0 1 0 0 0 1 0 0 10 0 1 5 7 0 0 46 8 2 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)