Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT II
3
1
VS
(20:10, 16:20, 20:11, 20:17)
ASTRA ZENECA
Raport meczowy
26/54 ATAK 21/82
2.5 BLOK 5
5/54 SERWIS 5/59
42.5 BŁ. PRZECIWNIKA 27
76 SUMA 58

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Wojciech Hofman

PROJEKT II


PKT 17.5 SR 4 PKT/SR 4.38
ATAK 17 BLOK 0.5 SERWIS 0

ATAK%

54.84

SERWIS%

0
ATAK

Wojciech Hofman

PROJEKT II


ATAK 17 SR 4
ATAK/SR 4.25 ∑A 31

ATAK%

54.84
SERWIS

Paweł Kalinowski

ASTRA ZENECA


SERWIS 3/11 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

36.36

WYD%

0

SKUT%

27.27
BLOK

Marcin Michalak

ASTRA ZENECA


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Maciej Mendak

PROJEKT II


∑P 16 SR 4
∑P/SR 4

DOKŁ%

75

PERF%

62.5

WYD%

62.5

SKUT%

75
OBRONA

Jarosław Sadowski

PROJEKT II


OBRONA 4 SR 4
OBRONA/SR 1 ∑O 6
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Wojciech Hofman 17.5 4 17 4 4 1 5 0 1 0 1 3 2 1 5 2 1 0 67 11 0 1
Maciej Mendak 8 4 5 1 3 1 1 1 0 2 4 12 1 10 2 2 2 0 75 63 3 0
Michał Mendak 4 4 2 0 1 0 1 0 0 2 3 14 3 1 3 3 0 0 57 14 0 3
Paweł Kotlarz 4 4 2 1 2 1 2 1 0 1 1 3 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Jarosław Sadowski 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 3 5 2 4 35 18 4 2
ASTRA ZENECA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Michalak 12 4 9 1 9 0 6 3 0 0 0 7 1 3 5 10 1 2 38 14 1 1
Paweł Kalinowski 9 4 4 7 7 4 3 2 0 3 1 4 3 3 5 5 0 2 53 20 4 3
Michał Bieniak 6 4 6 2 3 0 3 0 0 0 0 14 1 1 3 5 6 2 24 6 2 0
Marta Kątnik 4 4 2 3 7 0 1 0 0 2 3 13 0 0 0 5 3 3 0 0 2 2
Sylwia Pytel 0 4 0 1 4 0 0 0 0 0 0 6 1 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)