Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT II
3
1
VS
(20:10, 16:20, 20:11, 20:17)
ASTRA ZENECA
Raport meczowy
26/54 ATAK 9/30
2.5 BLOK 3
5/54 SERWIS 0/15
42.5 BŁ. PRZECIWNIKA 46
76 SUMA 58

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Wojciech Hofman

PROJEKT II


PKT 17.5 SR 4 PKT/SR 4.38
ATAK 17 BLOK 0.5 SERWIS 0

ATAK%

54.84

SERWIS%

0
ATAK

Wojciech Hofman

PROJEKT II


ATAK 17 SR 4
ATAK/SR 4.25 ∑A 31

ATAK%

54.84
SERWIS

Paweł Kotlarz

PROJEKT II


SERWIS 1/7 SR 4
SERWIS/SR 0.25

TR%

28.57

WYD%

-14.29

SKUT%

14.29
BLOK

Marcin Michalak

ASTRA ZENECA


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Maciej Mendak

PROJEKT II


∑P 16 SR 4
∑P/SR 4

DOKŁ%

75

PERF%

62.5

WYD%

62.5

SKUT%

75
OBRONA

Jarosław Sadowski

PROJEKT II


OBRONA 4 SR 4
OBRONA/SR 1 ∑O 6
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Wojciech Hofman 17.5 4 17 4 4 1 5 0 1 0 1 3 2 1 5 2 1 0 67 11 0 1
Maciej Mendak 8 4 5 1 3 1 1 1 0 2 4 12 1 10 2 2 2 0 75 63 3 0
Michał Mendak 4 4 2 0 1 0 1 0 0 2 3 14 3 1 3 3 0 0 57 14 0 3
Paweł Kotlarz 4 4 2 1 2 1 2 1 0 1 1 3 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Jarosław Sadowski 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 3 5 2 4 35 18 4 2
ASTRA ZENECA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Michalak 12 4 9 1 9 0 6 3 0 0 0 7 1 3 5 10 1 2 38 14 1 1
Sylwia Pytel 0 4 0 1 4 0 0 0 0 0 0 6 1 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)