Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

PKP INTERCITY
0
3
VS
(17:20, 19:21, 14:20)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
23/64 ATAK 39/81
2.5 BLOK 4
1/49 SERWIS 2/49
23.5 BŁ. PRZECIWNIKA 16
50 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


PKT 17 SR 3 PKT/SR 5.67
ATAK 15 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

55.56

SERWIS%

0
ATAK

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


ATAK 12 SR 3
ATAK/SR 4 ∑A 18

ATAK%

66.67
SERWIS

Piotr Gawroński

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 2/12 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

25

WYD%

8.33

SKUT%

16.67
BLOK

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

80

PERF%

20

WYD%

80

SKUT%

80
OBRONA

Krzysztof Pikuła

PKP INTERCITY


OBRONA 4 SR 2
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Rzędzicki 12 3 12 3 2 0 1 0 0 0 1 5 1 3 1 3 0 1 50 38 3 2
Andrzej Zubrzycki 6 3 6 0 6 2 4 0 0 0 0 4 1 1 1 4 1 0 29 14 2 1
Łukasz Kołakowski 3 3 1 0 1 0 2 1 2 0 0 6 1 2 3 1 1 0 71 29 4 0
Cezary Kopeć 2 3 2 1 7 2 2 0 0 0 0 10 0 1 3 1 0 0 80 20 5 0
Krzysztof Pikuła 1.5 2 1 0 2 0 1 0 1 0 0 7 0 1 4 4 1 0 50 10 4 2
Dorota Nawrocka 1 3 0 0 2 0 0 0 0 1 1 8 0 1 1 2 1 0 40 20 1 2
Maciej Ograbek 1 2 1 0 3 0 0 0 0 0 0 3 0 1 0 1 2 1 20 20 0 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dawid Prusiński 17 3 15 5 5 1 1 2 0 0 0 6 2 2 2 2 1 0 57 29 4 0
Claudio Estevez 15.5 3 14 4 4 0 2 1 1 0 1 2 6 7 6 7 0 0 65 35 5 0
Matija Belcic 7 3 7 2 4 1 1 0 0 0 0 8 1 0 1 0 0 0 100 0 2 1
Piotr Gawroński 4 3 2 1 3 1 1 0 0 2 1 8 1 0 2 0 0 0 100 0 0 1
Andrey Pronoza 1.5 3 1 1 4 0 1 0 1 0 2 7 2 1 0 0 0 0 100 100 3 0
Paweł Blejder 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 3 3 0 0 63 25 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)