Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

EXATEL
1
3
VS
(12:20, 20:17, 17:20, 17:20)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
23/72 ATAK 17/55
2.5 BLOK 1.5
4/53 SERWIS 4/38
36.5 BŁ. PRZECIWNIKA 54.5
66 SUMA 77

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Majewski

EXATEL


PKT 15 SR 4 PKT/SR 3.75
ATAK 12 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

42.86

SERWIS%

27.27
ATAK

Michał Majewski

EXATEL


ATAK 12 SR 4
ATAK/SR 3 ∑A 28

ATAK%

42.86
SERWIS

Michał Majewski

EXATEL


SERWIS 3/11 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

27.27

WYD%

0

SKUT%

27.27
BLOK

Mateusz Petekiewicz

EXATEL


BLOK 1.5 B1 1
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.38
PRZYJĘCIE

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


∑P 21 SR 4
∑P/SR 5.25

DOKŁ%

57.14

PERF%

23.81

WYD%

42.86

SKUT%

57.14
OBRONA

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 7
Statystyki
EXATEL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Majewski 15 4 12 0 10 2 4 43 28 0 0 3 0 5 3 2 5 3 1 3 50 14 3 2
Robert Wieczorek 8 4 7 2 7 2 2 35 20 1 0 0 1 7 3 5 3 6 1 2 47 29 2 1
Rafał Łączkowski 3 4 3 3 10 1 1 17 18 0 0 0 0 10 0 0 2 2 0 3 29 0 2 4
Iza Mikulska 2 4 1 0 3 0 0 25 4 0 0 1 1 8 0 5 0 4 1 1 45 45 1 1
Mateusz Petekiewicz 1.5 4 0 0 2 0 0 0 2 1 1 0 0 9 2 1 3 4 1 2 36 9 3 2
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 10 4 6 4 6 2 5 26 23 1 0 3 2 9 2 0 1 1 0 0 50 0 3 0
Dawid Prusiński 8 4 8 6 8 0 1 35 23 0 0 0 2 14 0 5 7 6 0 3 57 24 7 0
Andrey Pronoza 4.5 3 3 1 4 0 1 33 9 0 1 1 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)