Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT II
3
0
VS
(20:8, 20:16, 20:15)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
21/54 ATAK 13/49
1 BLOK 2
2/42 SERWIS 2/40
36 BŁ. PRZECIWNIKA 22
60 SUMA 39

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Midura

PROJEKT II


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 13 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

56.52

SERWIS%

0
ATAK

Marcin Midura

PROJEKT II


ATAK 13 SR 3
ATAK/SR 4.33 ∑A 23

ATAK%

56.52
SERWIS

Dorota Nawrocka

PKP INTERCITY


SERWIS 2/7 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

42.86

WYD%

0

SKUT%

28.57
BLOK

Marcin Midura

PROJEKT II


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Maciej Mendak

PROJEKT II


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

88.89

PERF%

44.44

WYD%

88.89

SKUT%

88.89
OBRONA

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 8
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Midura 14 3 13 3 4 1 2 1 0 0 0 7 0 7 1 2 0 2 67 58 1 0
Paweł Juszkiewicz 5 2 4 2 5 0 1 0 0 1 1 3 2 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Maciej Mendak 5 3 4 1 4 1 4 0 0 1 6 9 2 4 4 1 0 0 89 44 2 1
Michał Mendak 0 3 0 0 2 0 0 0 0 0 1 3 2 2 1 1 0 0 75 50 1 1
Jarosław Sadowski 0 2 0 0 3 0 0 0 0 0 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Zubrzycki 7 3 6 4 3 0 2 1 0 0 0 6 1 2 1 2 0 0 60 40 2 2
Marcin Rzędzicki 5 3 4 1 6 2 2 1 0 0 0 4 1 3 5 0 3 0 73 27 7 1
Dorota Nawrocka 2 3 0 1 2 0 0 0 0 2 1 2 2 1 1 0 2 0 50 25 0 2
Tomek Danielczyk 2 3 2 1 2 0 3 0 0 0 0 7 1 2 2 1 1 1 57 29 0 0
Radosław Kozera 1 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
Krzysztof Pikuła 0 3 0 1 2 0 0 0 0 0 0 4 0 1 2 5 1 0 33 11 0 0
Maciej Ograbek 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 3 1 0 0 1 0 1 0 0 0 0
Łukasz Kołakowski 0 2 0 0 3 0 0 0 0 0 0 2 1 1 0 4 3 2 10 10 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)