Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

AICON X-RAY
3
0
VS
(20:9, 20:18, 21:20)
PWC
Raport meczowy
31/78 ATAK 16/55
3 BLOK 2
7/58 SERWIS 4/50
20 BŁ. PRZECIWNIKA 25
61 SUMA 47

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 10 BLOK 3 SERWIS 1

ATAK%

58.82

SERWIS%

14.29
ATAK

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 17

ATAK%

58.82
SERWIS

Radosław Papierz

AICON X-RAY


SERWIS 3/16 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

25

WYD%

18.75

SKUT%

18.75
BLOK

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

75

PERF%

25

WYD%

75

SKUT%

75
OBRONA

Gosia Gryziak

AICON X-RAY


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 4
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Ochnik 14 3 10 3 4 0 0 3 0 1 1 3 2 1 2 1 0 0 75 25 2 0
Zbigniew Martyński 10 3 8 3 4 0 4 0 0 2 1 5 3 4 1 1 1 1 63 50 1 0
Tomasz Woźniak 7 3 7 2 6 0 3 0 0 0 1 8 1 1 6 4 3 2 44 6 1 1
Andrzej Kaznowski 6 3 5 6 4 1 2 0 0 1 0 5 1 2 1 7 1 1 25 17 1 0
Radosław Papierz 3 3 0 0 2 1 0 0 0 3 1 12 0 3 2 2 0 0 71 43 0 0
Gosia Gryziak 1 3 1 1 0 0 1 0 0 0 2 4 1 0 0 0 0 0 0 0 3 1
PWC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Dykty 8 3 4 3 6 0 4 1 0 3 4 10 0 1 5 5 1 2 43 7 1 7
Adam Klimczak 6 2 6 0 1 2 3 0 0 0 1 4 0 1 1 2 0 0 50 25 0 2
Sebastian Juszczyński 3 3 3 0 4 0 2 0 0 0 0 5 0 1 3 3 0 0 57 14 1 0
Tomek Kociołek 3 3 1 0 3 0 0 1 0 1 0 7 0 2 1 5 2 1 27 18 0 0
Aleksandra Kazberuk 1 3 1 0 4 0 1 0 0 0 1 7 0 0 0 5 2 2 0 0 2 0
Paweł Czubek 1 1 1 0 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1 1 2 1 20 0 0 0
Łukasz Wiciński 0 3 0 0 1 1 2 0 0 0 0 5 1 0 0 0 0 1 0 0 0 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)