Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

PKO BP
3
0
VS
(20:9, 20:13, 20:14)
PWC
Raport meczowy
25/41 ATAK 14/50
1.5 BLOK 5
5/42 SERWIS 3/38
28.5 BŁ. PRZECIWNIKA 14
60 SUMA 36

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Patryk Łabuszewski

PKO BP


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 12 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

57.14

SERWIS%

20
ATAK

Daniel Chudecki

PKO BP


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 11

ATAK%

90.91
SERWIS

Daniel Chudecki

PKO BP


SERWIS 2/6 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

33.33

WYD%

0

SKUT%

33.33
BLOK

Paweł Chróstowski

PWC


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Daniel Chudecki

PKO BP


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

62.5

PERF%

50

WYD%

50

SKUT%

62.5
OBRONA

Adrian Płachta

PKO BP


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 6
Statystyki
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Patryk Łabuszewski 13 3 12 5 3 1 0 0 0 1 0 2 2 1 0 4 3 1 11 11 2 0
Daniel Chudecki 13 3 10 1 0 0 0 1 0 2 0 2 2 4 1 2 0 1 63 50 1 0
Adrian Płachta 2.5 3 2 1 0 0 1 0 1 0 0 7 0 0 0 1 0 1 0 0 5 1
Aleksandra Włodarczyk 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 1 12 1 1 0 2 0 0 33 33 3 2
Maciej Rogulski 1 2 1 1 1 2 0 0 0 0 0 7 1 3 0 3 1 0 43 43 2 0
PWC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Chróstowski 7.5 3 3 1 4 0 3 2 1 2 1 5 1 4 3 4 2 2 47 27 1 2
Sebastian Juszczyński 5.5 3 4 1 0 1 1 0 1 1 0 4 1 0 0 0 0 1 0 0 1 0
Adrian Dykty 4.5 3 4 2 10 1 3 0 1 0 0 4 1 1 3 4 2 0 40 10 3 1
Marcin Solarski 2 3 1 0 0 0 0 0 2 0 1 2 1 0 0 1 0 0 0 0 1 4
Tomek Kociołek 1.5 3 1 0 2 0 0 0 1 0 2 7 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Aleksandra Kazberuk 1 3 1 1 4 0 2 0 0 0 0 4 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Przemysław Łukasik 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 5 9 2 4 40 20 0 3
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)