Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT II
3
1
VS
(15:20, 20:14, 20:18, 20:18)
EXATEL
Raport meczowy
10/52 ATAK 36/90
2.5 BLOK 1
1/39 SERWIS 4/70
61.5 BŁ. PRZECIWNIKA 29
75 SUMA 70

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Grabarski

EXATEL


PKT 19.5 SR 4 PKT/SR 4.88
ATAK 18 BLOK 0.5 SERWIS 1

ATAK%

56.25

SERWIS%

9.09
ATAK

Piotr Grabarski

EXATEL


ATAK 18 SR 4
ATAK/SR 4.5 ∑A 32

ATAK%

56.25
SERWIS

Mateusz Petekiewicz

EXATEL


SERWIS 2/18 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

16.67

WYD%

-5.56

SKUT%

11.11
BLOK

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


BLOK 1 B1 1
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.25
PRZYJĘCIE

Piotr Grabarski

EXATEL


∑P 6 SR 4
∑P/SR 1.5

DOKŁ%

83.33

PERF%

33.33

WYD%

83.33

SKUT%

83.33
OBRONA

Maciej Mendak

PROJEKT II


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 7
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Mendak 6 4 5 4 7 0 6 1 0 0 1 11 1 6 6 4 0 2 67 33 6 1
Paweł Juszkiewicz 5 4 3 3 11 1 3 1 0 1 1 14 1 0 0 1 0 0 0 0 1 3
Michał Mendak 2.5 4 2 0 5 0 2 0 1 0 1 7 1 6 3 7 0 0 56 38 1 0
EXATEL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Grabarski 19.5 4 18 3 6 1 4 0 1 1 1 3 6 2 3 1 0 0 83 33 2 2
Robert Wieczorek 9 4 8 2 9 2 3 0 0 1 0 10 1 4 3 3 1 1 58 33 2 2
Marta Imińska 4 4 4 1 7 0 0 0 0 0 0 12 1 2 0 4 1 1 25 25 6 1
Rafał Łączkowski 4 4 4 1 7 3 1 0 0 0 0 10 1 2 5 11 1 5 29 8 3 2
Piotr Gutt 2.5 4 2 0 3 0 0 0 1 0 0 2 3 2 0 4 2 0 25 25 1 3
Mateusz Petekiewicz 2 4 0 1 0 0 0 0 0 2 1 12 3 2 3 3 0 1 56 22 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)