Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

PROJEKT II
0
3
VS
(16:20, 17:20, 15:20)
Wodociągi Warszawskie
Raport meczowy
15/43 ATAK 25/57
0 BLOK 4
1/35 SERWIS 1/45
32 BŁ. PRZECIWNIKA 30
48 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Rakowski

Wodociągi Warszawskie


PKT 16.5 SR 3 PKT/SR 5.5
ATAK 14 BLOK 2.5 SERWIS 0

ATAK%

60.87

SERWIS%

0
ATAK

Marcin Rakowski

Wodociągi Warszawskie


ATAK 14 SR 3
ATAK/SR 4.67 ∑A 23

ATAK%

60.87
SERWIS

Jarosław Sadowski

PROJEKT II


SERWIS 1/7 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

14.29

WYD%

-14.29

SKUT%

14.29
BLOK

Marcin Rakowski

Wodociągi Warszawskie


BLOK 2.5 B1 1
SR 3 B2 3
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Michał Kielan

Wodociągi Warszawskie


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

85.71

PERF%

14.29

WYD%

85.71

SKUT%

85.71
OBRONA

Piotr Sierzputowski

Wodociągi Warszawskie


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 7
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Juszkiewicz 7 3 7 2 9 1 1 0 0 0 1 5 2 1 0 1 0 0 50 50 0 0
Maciej Mendak 6 3 6 3 3 0 3 0 0 0 0 8 1 4 3 7 1 0 47 27 5 1
Michał Mendak 2 3 2 0 0 0 0 0 0 0 0 11 0 3 2 5 1 1 42 25 3 1
Jarosław Sadowski 1 3 0 1 4 1 0 0 0 1 0 4 2 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Wodociągi Warszawskie
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Rakowski 16.5 3 14 2 4 0 3 1 3 0 0 7 0 1 5 3 0 0 67 11 2 1
Kamil Kucharski 5.5 3 5 2 4 0 3 0 1 0 0 10 2 1 3 4 1 1 40 10 5 2
Michał Kielan 3 3 3 1 5 0 1 0 0 0 1 4 0 1 5 1 0 0 86 14 4 2
Katarzyna Napiórkowska-Artacho 3 3 2 0 4 0 0 0 0 1 0 9 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Przemysław Babicz 1 1 1 1 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0 1 0 0 0 0
Piotr Sierzputowski 1 3 0 0 1 0 0 0 2 0 0 9 1 2 2 3 1 0 50 25 7 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)