Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

AICON X-RAY
3
1
VS
(20:16, 20:11, 20:21, 20:17)
BNP PARIBAS
Raport meczowy
37/104 ATAK 12/50
2 BLOK 3.5
8/79 SERWIS 1/39
33 BŁ. PRZECIWNIKA 48.5
80 SUMA 65

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


PKT 15 SR 4 PKT/SR 3.75
ATAK 12 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

48

SERWIS%

12.5
ATAK

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


ATAK 12 SR 4
ATAK/SR 3 ∑A 25

ATAK%

48
SERWIS

Agnieszka Dzikoń

AICON X-RAY


SERWIS 3/12 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

41.67

WYD%

8.33

SKUT%

25
BLOK

Stanisław Pietrucki

BNP PARIBAS


BLOK 3.5 B1 3
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.88
PRZYJĘCIE

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


∑P 13 SR 4
∑P/SR 3.25

DOKŁ%

92.31

PERF%

46.15

WYD%

84.62

SKUT%

92.31
OBRONA

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 6
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Ochnik 15 4 12 2 5 3 3 1 0 2 3 10 1 1 2 1 1 0 60 20 6 0
Agnieszka Dzikoń 13 4 10 6 11 1 2 0 0 3 2 5 2 4 1 1 0 0 83 67 3 1
Andrzej Kaznowski 10 4 8 2 7 2 4 1 0 1 1 13 4 2 4 3 0 1 60 20 6 1
Tomasz Woźniak 5 4 5 1 10 0 5 0 0 0 1 5 3 6 6 0 1 0 92 46 4 3
Radosław Papierz 2 4 2 0 1 0 0 0 0 0 2 10 2 2 5 3 0 0 70 20 2 1
Gosia Gryziak 2 4 0 0 2 0 0 0 0 2 1 5 1 3 1 3 0 1 50 38 3 1
BNP PARIBAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Stanisław Pietrucki 12.5 4 9 3 12 0 3 3 1 0 0 8 2 0 1 1 0 1 33 0 4 1
Grzegorz Koper 2 4 2 2 8 0 3 0 0 0 0 5 1 3 7 8 4 3 40 12 4 1
Bartłomiej Wilk 1 1 1 1 2 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 2 0 2 0 0 1 1
Agata Sokolnicka 1 4 0 0 2 0 0 0 0 1 0 7 4 0 0 1 0 0 0 0 5 1
Marta Wierzchowska 0 4 0 0 2 0 0 0 0 0 1 7 1 0 1 1 2 1 20 0 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)