Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PWC
2
3
VS
(13:20, 13:20, 20:18, 21:20, 11:15)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
39/96 ATAK 15/40
1 BLOK 2
4/66 SERWIS 0/32
34 BŁ. PRZECIWNIKA 76
78 SUMA 93

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Chróstowski

PWC


PKT 13.5 SR 5 PKT/SR 2.7
ATAK 13 BLOK 0.5 SERWIS 0

ATAK%

35.14

SERWIS%

0
ATAK

Przemysław Łukasik

PWC


ATAK 11 SR 5
ATAK/SR 2.2 ∑A 21

ATAK%

52.38
SERWIS

Marcin Solarski

PWC


SERWIS 3/20 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

20

WYD%

0

SKUT%

15
BLOK

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


∑P 6 SR 5
∑P/SR 1.2

DOKŁ%

83.33

PERF%

0

WYD%

83.33

SKUT%

83.33
OBRONA

Paweł Chróstowski

PWC


OBRONA 12 SR 5
OBRONA/SR 2.4 ∑O 12
Statystyki
PWC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Chróstowski 13.5 5 13 5 11 2 6 35 37 0 1 0 1 5 1 2 14 5 0 1 73 9 12 0
Adrian Dykty 13 5 13 2 7 2 4 46 28 0 0 0 1 14 1 3 5 5 4 0 47 18 9 1
Przemysław Łukasik 11.5 5 11 3 4 1 2 52 21 0 1 0 2 7 1 2 7 3 1 0 69 15 8 1
Marcin Solarski 3 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 1 13 3 0 1 1 0 0 50 0 6 0
Tomek Kociołek 3 5 2 1 5 0 2 20 10 0 0 1 0 10 2 1 12 7 1 1 59 5 7 2
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dawid Prusiński 11 5 11 2 14 1 2 37 30 0 0 0 1 18 1 0 5 1 0 0 83 0 1 0
Matija Belcic 6 4 4 2 1 2 1 40 10 2 0 0 2 9 1 0 0 1 1 0 0 0 7 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)