Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

AICON X-RAY
3
2
VS
(12:20, 20:16, 13:20, 20:13, 15:5)
PKO BP
Raport meczowy
41/83 ATAK 27/71
1 BLOK 2
6/79 SERWIS 4/44
32 BŁ. PRZECIWNIKA 41
80 SUMA 74

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Daniel Chudecki

PKO BP


PKT 15 SR 5 PKT/SR 3
ATAK 14 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

63.64

SERWIS%

12.5
ATAK

Daniel Chudecki

PKO BP


ATAK 14 SR 5
ATAK/SR 2.8 ∑A 22

ATAK%

63.64
SERWIS

Maciej Rogulski

PKO BP


SERWIS 2/14 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

14.29

WYD%

7.14

SKUT%

14.29
BLOK

Patryk Łabuszewski

PKO BP


BLOK 1.5 B1 1
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.38
PRZYJĘCIE

Radosław Papierz

AICON X-RAY


∑P 7 SR 5
∑P/SR 1.4

DOKŁ%

71.43

PERF%

14.29

WYD%

71.43

SKUT%

71.43
OBRONA

Gosia Gryziak

AICON X-RAY


OBRONA 8 SR 5
OBRONA/SR 1.6 ∑O 10
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Ochnik 14 5 13 1 6 0 5 0 0 1 0 8 1 2 0 3 0 0 40 40 3 0
Agnieszka Dzikoń 14 5 13 3 3 0 5 0 0 1 1 8 1 3 4 1 1 1 70 30 4 0
Andrzej Kaznowski 9 5 6 2 2 2 5 0 0 3 1 22 2 2 4 4 2 1 46 15 3 0
Zbigniew Martyński 8.5 5 8 0 4 0 4 0 1 0 0 8 1 3 2 2 2 4 38 23 3 0
Radosław Papierz 1.5 5 1 0 0 0 0 0 1 0 0 10 0 1 4 2 0 0 71 14 4 0
Gosia Gryziak 1 5 0 0 0 0 0 0 0 1 1 8 1 7 3 3 1 2 63 44 8 2
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Daniel Chudecki 15 5 14 1 6 0 1 0 0 1 1 5 1 4 4 9 0 2 42 21 0 0
Patryk Łabuszewski 9.5 4 7 4 4 0 8 1 1 1 0 4 3 5 5 5 0 0 67 33 4 1
Maciej Rogulski 7 4 5 1 9 1 3 0 0 2 0 11 1 0 2 3 1 1 29 0 1 0
Adrian Płachta 1.5 5 1 0 2 0 0 0 1 0 0 9 2 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Łukasz Szymaniuk 0 2 0 0 4 0 0 0 0 0 0 2 1 0 1 2 0 1 25 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)