Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

mecz o I miejsce

AICON X-RAY
0
3
VS
(19:21, 15:20, 11:20)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
21/59 ATAK 36/69
1 BLOK 1
2/47 SERWIS 5/53
21 BŁ. PRZECIWNIKA 19
45 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


PKT 12.5 SR 3 PKT/SR 4.17
ATAK 9 BLOK 0.5 SERWIS 3

ATAK%

64.29

SERWIS%

30
ATAK

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 14

ATAK%

64.29
SERWIS

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 3/10 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

50

WYD%

10

SKUT%

30
BLOK

Radosław Papierz

AICON X-RAY


BLOK 0.5 B1 0
SR 2 B2 1
BLOK/SR 0.25
PRZYJĘCIE

Claudio Estevez

PROCTER & GAMBLE


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

75

PERF%

75

WYD%

75

SKUT%

75
OBRONA

Claudio Estevez

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 8
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Rychlica 6 3 4 1 4 0 1 0 0 2 0 5 1 4 3 5 0 0 58 33 4 2
Zbigniew Martyński 5.5 3 5 2 2 0 3 0 1 0 0 9 1 2 3 5 1 1 42 17 2 0
Agnieszka Dzikoń 5 3 5 3 5 0 3 0 0 0 0 5 0 1 1 0 1 0 67 33 0 0
Tomasz Ochnik 4 3 4 4 4 1 1 0 0 0 0 3 4 0 1 5 0 0 17 0 2 1
Andrzej Kaznowski 3 3 3 1 2 0 0 0 0 0 0 7 1 2 5 3 3 4 41 12 3 0
Radosław Papierz 0.5 2 0 0 1 0 0 0 1 0 0 6 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Gosia Gryziak 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 12.5 3 9 2 2 0 1 0 1 3 2 3 2 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Łukasz Chmielewski 10.5 3 8 5 5 0 1 0 1 2 0 9 0 6 2 5 0 0 62 46 3 0
Claudio Estevez 10 3 10 1 1 1 3 0 0 0 0 3 3 3 0 1 0 0 75 75 7 1
Dawid Prusiński 6 3 6 1 4 0 2 0 0 0 0 8 2 4 1 3 0 0 63 50 2 1
Piotr Gawroński 3 3 3 2 1 0 1 0 0 0 1 12 1 3 4 5 0 2 50 21 1 2
Magdalena Czarniecka 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)