Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

mecz o I miejsce

AICON X-RAY
0
3
VS
(19:21, 15:20, 11:20)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
21/59 ATAK 15/27
1 BLOK 0.5
2/47 SERWIS 3/20
21 BŁ. PRZECIWNIKA 42.5
45 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


PKT 12.5 SR 3 PKT/SR 4.17
ATAK 9 BLOK 0.5 SERWIS 3

ATAK%

64.29

SERWIS%

30
ATAK

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 14

ATAK%

64.29
SERWIS

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 3/10 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

50

WYD%

10

SKUT%

30
BLOK

Radosław Papierz

AICON X-RAY


BLOK 0.5 B1 0
SR 2 B2 1
BLOK/SR 0.25
PRZYJĘCIE

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

62.5

PERF%

50

WYD%

62.5

SKUT%

62.5
OBRONA

Tomasz Rychlica

AICON X-RAY


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 6
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Rychlica 6 3 4 1 4 0 1 40 10 0 0 2 0 5 1 4 3 5 0 0 58 33 4 2
Zbigniew Martyński 5.5 3 5 2 2 0 3 42 12 0 1 0 0 9 1 2 3 5 1 1 42 17 2 0
Agnieszka Dzikoń 5 3 5 3 5 0 3 31 16 0 0 0 0 5 0 1 1 0 1 0 67 33 0 0
Tomasz Ochnik 4 3 4 4 4 1 1 29 14 0 0 0 0 3 4 0 1 5 0 0 17 0 2 1
Andrzej Kaznowski 3 3 3 1 2 0 0 50 6 0 0 0 0 7 1 2 5 3 3 4 41 12 3 0
Radosław Papierz 0.5 2 0 0 1 0 0 0 1 0 1 0 0 6 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Gosia Gryziak 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 12.5 3 9 2 2 0 1 64 14 0 1 3 2 3 2 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Dawid Prusiński 6 3 6 1 4 0 2 46 13 0 0 0 0 8 2 4 1 3 0 0 63 50 2 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)