Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PHILIPS
1
3
VS
(7:20, 14:20, 21:19, 12:20)
UNIWERSYTET CIVITAS
Raport meczowy
14/52 ATAK 0/0
1 BLOK 0
2/22 SERWIS 0/0
0 BŁ. PRZECIWNIKA 0
54 SUMA 79
27

ATAK%

9

SERWIS%

0

ATAK%

0

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Zinko

PHILIPS


PKT 14 SR 4 PKT/SR 3.5
ATAK 12 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

40

SERWIS%

10
ATAK

Piotr Zinko

PHILIPS


ATAK 12 SR 4
ATAK/SR 3 ∑A 30

ATAK%

40
SERWIS

Piotr Zinko

PHILIPS


SERWIS 1/10 SR 4
SERWIS/SR 0.25

TR%

30

WYD%

10

SKUT%

10
BLOK

Piotr Zinko

PHILIPS


BLOK 1 B1 1
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.25
PRZYJĘCIE

Julia Gregorowicz

PHILIPS


∑P 10 SR 4
∑P/SR 2.5

DOKŁ%

20

PERF%

10

WYD%

-20

SKUT%

20
OBRONA

Piotr Zinko

PHILIPS


OBRONA 5 SR 4
OBRONA/SR 1.25 ∑O 6
Statystyki
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Zinko 14 4 12 2 10 3 3 40 30 1 0 1 2 7 0 0 2 11 2 1 13 0 5 1
Julia Gregorowicz 3 4 2 3 14 0 3 9 22 0 0 1 5 6 0 1 1 4 3 1 20 10 4 2
UNIWERSYTET CIVITAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)