Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

SANTANDER BANK POLSKA
0
3
VS
(6:20, 5:20, 8:20)
PORR
Raport meczowy
3/44 ATAK 24/57
0 BLOK 0
0/19 SERWIS 7/60
16 BŁ. PRZECIWNIKA 29
19 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jarosław Byszewski

PORR


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 9 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

47.37

SERWIS%

25
ATAK

Adam Rólczyński

PORR


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 6

ATAK%

66.67
SERWIS

Łukasz Kiljański

PORR


SERWIS 3/9 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

55.56

WYD%

33.33

SKUT%

33.33
BLOK

Monika Obrębska

PORR


BLOK 0 B1 0
SR 2 B2 0
BLOK/SR 0
PRZYJĘCIE

Łukasz Kiljański

PORR


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

50

PERF%

0

WYD%

50

SKUT%

50
OBRONA

Piotr Zagajewski

SANTANDER BANK POLSKA


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 10
Statystyki
SANTANDER BANK POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Mantorski 1 3 1 0 6 0 6 0 0 0 0 2 0 0 4 3 0 3 40 0 1 3
Piotr Zagajewski 1 3 1 4 3 0 7 0 0 0 0 3 1 0 2 2 2 1 29 0 7 3
Łukasz Sępczyński 1 3 1 1 4 0 2 0 0 0 0 2 1 3 4 9 1 0 41 18 1 2
Paulina Puścian 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 3 2 0 1 1 1 2 20 0 1 3
Katarzyna Markowska 0 3 0 1 1 0 1 0 0 0 0 2 0 0 0 2 0 0 0 0 2 1
Aleksandra Sokołowska 0 3 0 1 2 0 1 0 0 0 1 1 1 0 3 2 1 1 43 0 0 0
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jarosław Byszewski 12 3 9 5 5 0 0 0 0 3 2 4 3 0 3 0 0 0 100 0 2 1
Łukasz Kiljański 8 3 5 5 6 0 1 0 0 3 2 4 0 0 2 2 0 0 50 0 1 1
Adam Rólczyński 4 3 4 0 2 0 0 0 0 0 1 6 2 0 1 2 0 0 33 0 1 0
Paweł Kalisz 4 3 3 1 3 0 1 0 0 1 1 10 2 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Maciej Szafarzyński 3 3 3 0 2 0 2 0 0 0 0 7 1 0 0 1 1 0 0 0 1 0
Monika Obrębska 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 2 1 1 0 0 0 100 50 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)