Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

SANTANDER BANK POLSKA
0
3
VS
(6:20, 10:20, 14:20)
PKO BP II
Raport meczowy
7/26 ATAK 19/35
1 BLOK 0
4/32 SERWIS 5/44
18 BŁ. PRZECIWNIKA 36
30 SUMA 60
27

ATAK%

13

SERWIS%

54

ATAK%

11

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Rogulski

PKO BP II


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 14 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

53.85

SERWIS%

12.5
ATAK

Łukasz Szymaniuk

PKO BP II


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 9

ATAK%

55.56
SERWIS

Maciej Mantorski

SANTANDER BANK POLSKA


SERWIS 3/10 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

50

WYD%

30

SKUT%

30
BLOK

Bartek Barej

SANTANDER BANK POLSKA


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Łukasz Szymaniuk

PKO BP II


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

80

PERF%

0

WYD%

60

SKUT%

80
OBRONA

Maciej Mantorski

SANTANDER BANK POLSKA


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 2
Statystyki
SANTANDER BANK POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Mantorski 5 3 2 1 3 0 0 33 6 0 0 3 2 5 0 1 1 2 0 0 50 25 2 0
Bartek Barej 5 3 3 0 5 0 2 30 10 1 0 1 0 4 0 2 1 4 4 0 27 18 2 0
Łukasz Sępczyński 1 3 1 0 0 0 1 50 2 0 0 0 0 3 0 5 2 0 2 2 64 45 1 1
Adam Królik 1 3 1 1 0 0 2 25 4 0 0 0 0 1 2 0 0 3 2 2 0 0 0 1
Paulina Puścian 0 2 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0 0 2 1 0 1 1 0 0 50 0 0 0
Katarzyna Markowska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3 0 0 1 2 0 2 20 0 0 1
Krzysztof Dobrzeniecki 0 2 0 0 1 0 2 0 3 0 0 0 0 3 1 1 2 4 0 0 43 14 1 2
PKO BP II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Rogulski 15 3 14 6 3 0 3 54 26 0 0 1 5 0 2 1 0 0 0 0 100 100 1 0
Łukasz Szymaniuk 9 3 5 1 2 1 0 56 9 0 0 4 6 5 3 0 4 0 1 0 80 0 1 1
Martyna Belt 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 9 7 2 1 1 1 0 2 40 20 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)