Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

PHILIPS
2
3
VS
(13:20, 17:20, 20:15, 20:15, 9:15)
PORR
Raport meczowy
24/97 ATAK 40/114
3 BLOK 3
5/79 SERWIS 6/85
47 BŁ. PRZECIWNIKA 36
79 SUMA 85

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jarosław Byszewski

PORR


PKT 14 SR 5 PKT/SR 2.8
ATAK 12 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

46.15

SERWIS%

10
ATAK

Jarosław Byszewski

PORR


ATAK 12 SR 5
ATAK/SR 2.4 ∑A 26

ATAK%

46.15
SERWIS

Adam Rólczyński

PORR


SERWIS 3/15 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

33.33

WYD%

-13.33

SKUT%

20
BLOK

Wiktor Kotwica

PHILIPS


BLOK 1 B1 1
SR 2 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Julia Gregorowicz

PHILIPS


∑P 23 SR 5
∑P/SR 4.6

DOKŁ%

86.96

PERF%

34.78

WYD%

86.96

SKUT%

86.96
OBRONA

Jarosław Byszewski

PORR


OBRONA 4 SR 5
OBRONA/SR 0.8 ∑O 4
Statystyki
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Zinko 9 5 7 7 12 0 3 1 0 1 0 12 2 3 5 8 0 2 44 17 2 0
Monika Nogaj 8.5 5 8 5 11 1 6 0 1 0 3 12 1 7 3 6 0 1 59 41 2 0
Julia Gregorowicz 6 5 6 4 7 1 4 0 0 0 7 11 0 8 12 3 0 0 87 35 1 1
Mariusz Popielski 6 5 3 1 1 1 2 0 0 3 3 9 3 3 2 1 0 1 71 43 4 4
Przemysław Jonak 1.5 5 0 1 2 0 0 0 1 1 1 5 0 0 2 3 1 0 33 0 3 3
Wiktor Kotwica 1 2 0 0 2 0 2 1 0 0 0 4 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jarosław Byszewski 14 5 12 4 6 1 3 1 0 1 2 5 2 4 12 4 0 0 80 20 4 0
Adam Rólczyński 12 5 8 5 8 2 6 1 0 3 2 5 5 2 4 4 1 1 50 17 1 4
Maciej Szafarzyński 11 5 9 4 7 0 6 1 0 1 1 8 1 5 4 2 0 1 75 42 2 1
Paweł Kalisz 7 5 6 3 8 0 1 0 0 1 9 14 3 6 6 4 0 2 67 33 2 2
Milena Bałon 5 5 5 2 6 0 2 0 0 0 4 8 0 2 3 3 0 0 63 25 0 0
Monika Obrębska 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 9 1 0 0 0 1 0 0 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)