Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PORR
3
1
VS
(20:15, 17:20, 20:16, 20:17)
DEUTSCHE BANK
Raport meczowy
25/98 ATAK 30/104
4 BLOK 3
8/65 SERWIS 2/69
40 BŁ. PRZECIWNIKA 33
77 SUMA 68

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Stefanowicz

DEUTSCHE BANK


PKT 17 SR 4 PKT/SR 4.25
ATAK 16 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

40

SERWIS%

0
ATAK

Wojciech Paulewicz

DEUTSCHE BANK


ATAK 3 SR 4
ATAK/SR 0.75 ∑A 7

ATAK%

42.86
SERWIS

Jarosław Byszewski

PORR


SERWIS 4/18 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

33.33

WYD%

11.11

SKUT%

22.22
BLOK

Adam Rólczyński

PORR


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Paweł Kalisz

PORR


∑P 15 SR 4
∑P/SR 3.75

DOKŁ%

93.33

PERF%

46.67

WYD%

93.33

SKUT%

93.33
OBRONA

Michał Łepkowski

DEUTSCHE BANK


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 7
Statystyki
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Rólczyński 11.5 4 8 0 11 1 6 2 1 1 1 11 0 4 4 2 1 0 73 36 3 2
Maciej Szafarzyński 9 4 7 4 20 0 3 1 0 1 0 8 2 1 3 2 0 0 67 17 1 2
Jarosław Byszewski 8.5 4 4 2 7 1 3 0 1 4 2 10 2 0 4 6 1 0 36 0 5 2
Paweł Kalisz 7 4 6 2 9 1 3 0 0 1 1 8 0 7 7 1 0 0 93 47 0 1
Monika Obrębska 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 0 11 1 0 1 2 0 0 33 0 2 2
DEUTSCHE BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Stefanowicz 17 4 16 4 12 3 5 1 0 0 2 6 4 6 5 2 0 2 73 40 4 0
Igor Jaruga 7 4 7 2 10 0 2 0 0 0 0 9 0 1 4 2 2 0 56 11 4 0
Wojciech Paulewicz 5 4 3 2 2 0 0 1 0 1 1 11 1 2 3 4 0 1 50 20 3 3
Michał Łepkowski 5 4 4 2 14 1 6 1 0 0 0 7 2 0 6 8 3 4 29 0 6 1
Beata Pastusiak 1 4 0 0 4 0 2 0 0 1 0 8 3 0 0 7 1 2 0 0 3 0
Bartosz Gruszecki 0 4 0 1 2 0 0 0 0 0 0 10 3 1 2 1 0 0 75 25 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)