Podsumowanie gry

Saska 80, Boisko C -

BNP PARIBAS
3
0
VS
(20:16, 20:9, 20:5)
PHILIPS
Raport meczowy
29/51 ATAK 10/28
2 BLOK 1
9/59 SERWIS 3/32
20 BŁ. PRZECIWNIKA 16
60 SUMA 30

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Sławek Tokarz

BNP PARIBAS


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 12 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

57.14

SERWIS%

0
ATAK

Rafał Gryko

BNP PARIBAS


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 12

ATAK%

66.67
SERWIS

Wojtek Królikowski

BNP PARIBAS


SERWIS 4/10 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

50

WYD%

20

SKUT%

40
BLOK

Sławek Tokarz

BNP PARIBAS


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Julia Gregorowicz

PHILIPS


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

80

PERF%

10

WYD%

70

SKUT%

80
OBRONA

Julia Gregorowicz

PHILIPS


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
BNP PARIBAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Sławek Tokarz 13 3 12 1 4 0 4 1 0 0 1 5 1 1 2 1 1 0 60 20 1 0
Wojtek Królikowski 10 3 6 2 2 0 2 0 0 4 1 3 2 0 3 3 0 1 43 0 1 0
Rafał Gryko 10 3 8 0 1 1 2 1 0 1 3 11 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Grzegorz Koper 4 3 2 0 3 0 0 0 0 2 0 6 1 1 1 3 3 2 20 10 1 0
Maciej Czechowicz 3 3 1 0 0 0 0 0 0 2 1 8 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Marta Wierzchowska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 2 3 1 1 3 0 2 0 67 17 2 0
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Witaszewski 7 3 5 0 0 1 3 1 0 1 1 4 0 1 4 1 1 0 71 14 2 0
Julia Gregorowicz 6 3 4 0 5 0 2 0 0 2 1 3 0 1 7 1 0 1 80 10 4 0
Piotr Zinko 1 3 1 2 1 0 2 0 0 0 3 3 1 0 7 3 2 1 54 0 0 0
Małgorzata Szetela 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2 3 1 5 18 0 0 0
Sylwia Mazur 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3 1 0 1 0 1 1 33 0 0 0
Mariusz Popielski 0 3 0 0 1 0 1 0 0 0 0 5 1 0 3 2 1 1 43 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)