Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

ORSTED
3
1
VS
(20:7, 16:20, 20:17, 20:17)
DEUTSCHE BANK
Raport meczowy
30/84 ATAK 15/77
2 BLOK 3
13/75 SERWIS 2/62
31 BŁ. PRZECIWNIKA 41
76 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Kaczorowski

ORSTED


PKT 12 SR 4 PKT/SR 3
ATAK 8 BLOK 1 SERWIS 3

ATAK%

42.11

SERWIS%

23.08
ATAK

Krzysztof Rylski

ORSTED


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 10

ATAK%

50
SERWIS

Michał Bielec

ORSTED


SERWIS 3/9 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

33.33

WYD%

11.11

SKUT%

33.33
BLOK

Kacper Korona

ORSTED


BLOK 1 B1 1
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.25
PRZYJĘCIE

Kacper Korona

ORSTED


∑P 8 SR 4
∑P/SR 2

DOKŁ%

87.5

PERF%

12.5

WYD%

75

SKUT%

87.5
OBRONA

Bartosz Gruszecki

DEUTSCHE BANK


OBRONA 4 SR 4
OBRONA/SR 1 ∑O 4
Statystyki
ORSTED
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Kaczorowski 12 4 8 3 2 1 5 1 0 3 2 5 3 1 1 1 0 0 67 33 0 6
Michał Bielec 8 4 5 0 4 1 3 0 0 3 0 4 2 3 3 3 2 0 55 27 3 0
Krzysztof Rylski 7 3 5 0 3 0 2 0 0 2 2 5 2 1 2 2 0 0 60 20 2 1
Kamil Konowrocki 7 4 6 1 2 1 3 0 0 1 0 2 2 2 2 6 1 1 33 17 2 1
Monika Chmielewska 5 4 1 1 0 0 0 0 0 4 1 12 2 2 1 2 2 1 38 25 2 5
Kacper Korona 4 4 3 3 6 0 4 1 0 0 1 7 3 1 6 0 1 0 88 13 1 1
Michał Cholewski 2 3 2 1 5 0 3 0 0 0 0 7 0 2 1 2 0 0 60 40 1 2
DEUTSCHE BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Igor Jaruga 6 4 4 3 9 0 2 1 0 1 0 10 1 1 0 8 4 2 7 7 0 3
Wojciech Paulewicz 5 4 4 6 8 1 1 0 0 1 4 10 1 2 7 4 0 1 64 14 1 0
Paweł Skwarek 4 4 3 2 2 0 1 1 0 0 1 8 1 3 2 1 1 5 42 25 1 1
Kacper Jastrzębski 4 4 3 9 3 1 4 1 0 0 0 9 1 0 1 4 0 0 20 0 1 1
Bartosz Gruszecki 1 4 1 1 4 0 1 0 0 0 0 5 2 0 2 5 1 3 18 0 4 0
Beata Pastusiak 0 4 0 0 2 0 2 0 0 0 1 3 3 0 0 2 0 2 0 0 1 3
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)