Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

Volkswagen Financial Services
2
3
VS
(19:21, 20:17, 20:10, 17:20, 13:15)
PHILIPS
Raport meczowy
43/111 ATAK 36/110
1 BLOK 5
10/89 SERWIS 6/83
35 BŁ. PRZECIWNIKA 36
89 SUMA 83

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jakub Chodkowski

Volkswagen Financial Services


PKT 21 SR 5 PKT/SR 4.2
ATAK 17 BLOK 1 SERWIS 3

ATAK%

50

SERWIS%

15.79
ATAK

Łukasz Witaszewski

PHILIPS


ATAK 16 SR 5
ATAK/SR 3.2 ∑A 29

ATAK%

55.17
SERWIS

Michał Mormol

Volkswagen Financial Services


SERWIS 4/14 SR 5
SERWIS/SR 0.8

TR%

42.86

WYD%

21.43

SKUT%

28.57
BLOK

Piotr Zinko

PHILIPS


BLOK 2 B1 2
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.4
PRZYJĘCIE

Łukasz Suchodolski

Volkswagen Financial Services


∑P 26 SR 5
∑P/SR 5.2

DOKŁ%

84.62

PERF%

50

WYD%

80.77

SKUT%

84.62
OBRONA

Jakub Chodkowski

Volkswagen Financial Services


OBRONA 4 SR 5
OBRONA/SR 0.8 ∑O 4
Statystyki
Volkswagen Financial Services
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Chodkowski 21 5 17 4 10 1 2 1 0 3 6 7 3 8 11 3 1 0 83 35 4 0
Łukasz Suchodolski 17 5 15 6 10 4 5 0 0 2 6 6 4 13 9 3 0 1 85 50 2 1
Jan Nowacki 11 5 10 2 6 0 7 0 0 1 4 10 1 4 5 7 0 3 47 21 2 6
Michał Mormol 4 5 0 0 5 0 0 0 0 4 2 7 1 0 0 2 1 0 0 0 1 0
Bartłomiej Masiczak 1 5 1 0 3 0 3 0 0 0 2 5 3 1 1 0 2 1 40 20 0 2
Olga Bodo 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 3 8 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Witaszewski 19.5 5 16 3 5 0 5 1 1 2 2 12 1 4 10 7 0 5 54 15 3 5
Piotr Zinko 12 5 9 5 11 0 11 2 0 1 5 9 2 3 9 9 1 0 55 14 1 1
Monika Nogaj 6.5 5 6 6 8 0 4 0 1 0 2 15 0 1 1 3 0 2 29 14 2 0
Julia Gregorowicz 6 5 4 1 2 0 2 0 0 2 6 10 1 2 2 3 0 3 40 20 3 2
Mariusz Popielski 3 5 1 4 5 1 1 1 0 1 2 8 2 0 3 7 1 1 25 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)