Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

ORSTED
3
1
VS
(20:14, 20:14, 19:21, 20:13)
PHILIPS
Raport meczowy
37/91 ATAK 11/46
2 BLOK 2
9/78 SERWIS 5/63
31 BŁ. PRZECIWNIKA 44
79 SUMA 62

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Krzysztof Rylski

ORSTED


PKT 13 SR 4 PKT/SR 3.25
ATAK 11 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

64.71

SERWIS%

18.18
ATAK

Krzysztof Rylski

ORSTED


ATAK 11 SR 4
ATAK/SR 2.75 ∑A 17

ATAK%

64.71
SERWIS

Michał Kaczorowski

ORSTED


SERWIS 2/10 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

30

WYD%

0

SKUT%

20
BLOK

Mariusz Popielski

PHILIPS


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Krzysztof Rylski

ORSTED


∑P 9 SR 4
∑P/SR 2.25

DOKŁ%

77.78

PERF%

44.44

WYD%

55.56

SKUT%

77.78
OBRONA

Mariusz Popielski

PHILIPS


OBRONA 2 SR 4
OBRONA/SR 0.5 ∑O 5
Statystyki
ORSTED
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Krzysztof Rylski 13 4 11 5 1 0 0 0 0 2 3 5 1 4 3 0 2 0 78 44 0 0
Michał Bielec 11 4 9 1 4 1 6 1 0 1 3 9 2 3 2 3 1 1 50 30 0 1
Michał Kaczorowski 9 4 7 4 6 0 6 0 0 2 1 5 2 6 0 3 1 2 50 50 0 0
Krzysiek Kiliś 6 4 5 3 4 1 7 0 0 1 7 9 2 2 4 0 2 0 75 25 0 0
Kacper Korona 6 4 4 0 2 0 1 1 0 1 1 3 2 1 2 2 1 0 50 17 1 4
Monika Chmielewska 3 4 1 0 0 0 2 0 0 2 2 10 2 1 2 3 1 2 33 11 1 0
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mariusz Popielski 7 4 3 2 7 0 3 2 0 2 4 6 2 5 4 3 1 3 56 31 2 3
Julia Gregorowicz 6 4 5 3 1 0 3 0 0 1 4 8 0 7 7 6 1 1 64 32 1 0
Monika Nogaj 3 3 2 3 5 0 0 0 0 1 3 5 0 3 1 5 0 0 44 33 0 1
Przemysław Jonak 2 4 1 0 2 2 4 0 0 1 0 13 1 1 1 6 2 2 17 8 0 2
Agnieszka Bogdanowicz-Steć 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 3 3 6 0 0 2 0 3 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)