Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

Volkswagen Financial Services
3
2
VS
(20:18, 13:20, 20:10, 18:20, 15:5)
PORR
Raport meczowy
38/84 ATAK 31/78
1 BLOK 4
8/86 SERWIS 6/59
39 BŁ. PRZECIWNIKA 32
86 SUMA 73

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Suchodolski

Volkswagen Financial Services


PKT 26 SR 5 PKT/SR 5.2
ATAK 22 BLOK 1 SERWIS 3

ATAK%

57.89

SERWIS%

16.67
ATAK

Łukasz Suchodolski

Volkswagen Financial Services


ATAK 22 SR 5
ATAK/SR 4.4 ∑A 38

ATAK%

57.89
SERWIS

Maciej Szafarzyński

PORR


SERWIS 3/9 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

33.33

WYD%

11.11

SKUT%

33.33
BLOK

Jarosław Byszewski

PORR


BLOK 1.5 B1 1
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.3
PRZYJĘCIE

Paweł Kalisz

PORR


∑P 12 SR 5
∑P/SR 2.4

DOKŁ%

83.33

PERF%

58.33

WYD%

75

SKUT%

83.33
OBRONA

Łukasz Suchodolski

Volkswagen Financial Services


OBRONA 5 SR 5
OBRONA/SR 1 ∑O 6
Statystyki
Volkswagen Financial Services
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Suchodolski 26 5 22 6 2 4 4 1 0 3 2 12 1 7 1 2 1 1 67 58 5 1
Jan Nowacki 9 5 9 3 17 0 2 0 0 0 0 7 0 7 5 6 1 2 57 33 4 1
Bartłomiej Masiczak 6 5 4 1 0 0 2 0 0 2 1 14 1 1 0 1 0 0 50 50 1 2
Adrian Kaniowski 5 5 2 0 2 0 2 0 0 3 6 9 3 3 7 6 1 2 53 16 3 0
Michał Mormol 1 4 1 0 1 0 0 0 0 0 0 6 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Olga Bodo 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 2 12 1 0 0 0 1 1 0 0 0 0
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Szafarzyński 13.5 5 10 3 12 0 3 0 1 3 0 4 2 2 3 3 4 4 31 13 0 0
Jarosław Byszewski 11.5 5 8 1 4 0 3 1 1 2 3 5 3 7 3 2 0 1 77 54 1 0
Adam Rólczyński 8 5 7 3 5 0 4 0 2 0 1 9 4 4 9 3 1 0 76 24 0 0
Paweł Kalisz 7 5 5 3 4 1 1 0 2 1 0 10 3 7 3 1 1 0 83 58 4 0
Monika Obrębska 1 5 1 0 0 0 0 0 0 0 0 9 0 1 0 4 0 2 14 14 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)