Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

ORSTED
0
3
VS
(12:20, 17:20, 8:20)
PORR
Raport meczowy
16/43 ATAK 31/61
2 BLOK 1
1/38 SERWIS 3/59
18 BŁ. PRZECIWNIKA 25
37 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jarosław Byszewski

PORR


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 11 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

61.11

SERWIS%

23.08
ATAK

Jarosław Byszewski

PORR


ATAK 11 SR 3
ATAK/SR 3.67 ∑A 18

ATAK%

61.11
SERWIS

Jarosław Byszewski

PORR


SERWIS 3/13 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

38.46

WYD%

7.69

SKUT%

23.08
BLOK

Krzysztof Rylski

ORSTED


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Jarosław Byszewski

PORR


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

71.43

PERF%

28.57

WYD%

71.43

SKUT%

71.43
OBRONA

Paweł Kalisz

PORR


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 4
Statystyki
ORSTED
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Krzysztof Rylski 10 3 9 2 4 0 2 1 0 0 1 5 1 0 6 1 1 1 67 0 1 1
Michał Bielec 9 3 7 2 5 0 2 1 0 1 2 5 2 4 10 7 1 0 64 18 1 0
Monika Chmielewska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 5 3 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Tomasz Tosik 0 3 0 1 2 0 3 0 0 0 1 5 1 2 3 1 2 0 63 25 0 0
Marta Kuffel 0 3 0 0 1 1 2 0 0 0 0 3 2 4 1 2 1 2 50 40 2 2
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jarosław Byszewski 14 3 11 2 5 0 0 0 0 3 2 6 2 2 3 2 0 0 71 29 1 1
Adam Rólczyński 9 3 9 3 5 1 2 0 0 0 2 8 4 0 3 4 1 0 38 0 0 0
Paweł Kalisz 7 3 6 1 5 0 1 1 0 0 3 10 1 2 1 1 1 0 60 40 3 1
Krzysztof Zawada 5 3 5 0 4 1 0 0 0 0 1 5 1 2 3 2 1 0 63 25 0 0
Monika Obrębska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 10 1 0 0 0 0 1 0 0 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)