Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

SANTANDER BANK POLSKA
0
3
VS
(17:20, 16:20, 18:20)
UNIWERSYTET CIVITAS
Raport meczowy
14/37 ATAK 15/24
3 BLOK 1
4/53 SERWIS 0/8
30 BŁ. PRZECIWNIKA 44
51 SUMA 60
38

ATAK%

8

SERWIS%

63

ATAK%

0

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Antoni Pyzel

UNIWERSYTET CIVITAS


PKT 16 SR 3 PKT/SR 5.33
ATAK 15 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

62.5

SERWIS%

0
ATAK

Antoni Pyzel

UNIWERSYTET CIVITAS


ATAK 15 SR 3
ATAK/SR 5 ∑A 24

ATAK%

62.5
SERWIS

Stanisław Sulima

SANTANDER BANK POLSKA


SERWIS 1/8 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

12.5

WYD%

0

SKUT%

12.5
BLOK

Maciej Mantorski

SANTANDER BANK POLSKA


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Antoni Pyzel

UNIWERSYTET CIVITAS


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

85.71

PERF%

28.57

WYD%

85.71

SKUT%

85.71
OBRONA

Maciej Mantorski

SANTANDER BANK POLSKA


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
SANTANDER BANK POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Stanisław Sulima 8 3 7 3 6 0 5 33 21 0 0 1 0 6 1 0 3 4 0 3 30 0 0 0
Piotr Zagajewski 7 3 7 1 4 1 0 54 13 0 0 0 1 4 3 1 8 11 3 4 33 4 0 1
Maciej Mantorski 4 3 0 0 3 0 0 0 3 3 0 1 2 8 0 0 1 3 1 0 20 0 5 0
Aneta Walczuk 1 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 9 2 0 2 1 1 1 40 0 0 1
Robert Adamski 1 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 11 0 0 0 0 0 0 0 0 3 1
UNIWERSYTET CIVITAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Antoni Pyzel 16 3 15 1 2 1 5 63 24 1 0 0 1 4 3 2 4 1 0 0 86 29 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)