Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

5 vs 8

PKO BP II
0
3
VS
(12:20, 11:20, 12:20)
UNIWERSYTET CIVITAS
Raport meczowy
4/20 ATAK 10/24
1 BLOK 0
3/26 SERWIS 6/25
27 BŁ. PRZECIWNIKA 44
35 SUMA 60
20

ATAK%

12

SERWIS%

42

ATAK%

24

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Antoni Pyzel

UNIWERSYTET CIVITAS


PKT 10 SR 3 PKT/SR 3.33
ATAK 5 BLOK 0 SERWIS 5

ATAK%

38.46

SERWIS%

35.71
ATAK

Andrzej Zubrzycki

UNIWERSYTET CIVITAS


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 11

ATAK%

45.45
SERWIS

Maciej Rogulski

PKO BP II


SERWIS 3/8 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

50

WYD%

12.5

SKUT%

37.5
BLOK

Maciej Rogulski

PKO BP II


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Antoni Pyzel

UNIWERSYTET CIVITAS


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

87.5

PERF%

37.5

WYD%

87.5

SKUT%

87.5
OBRONA

Maciej Rogulski

PKO BP II


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 2
Statystyki
PKO BP II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Rogulski 8 3 4 0 4 0 3 36 11 1 0 3 1 2 2 0 3 0 2 3 38 0 2 0
Ireneusz Kotłowski 0 3 0 0 1 0 2 0 3 0 0 0 2 2 1 0 2 1 1 5 22 0 0 0
Przemysław Andryjowicz 0 3 0 0 5 0 1 0 6 0 0 0 0 4 1 0 7 4 2 1 50 0 1 1
Martyna Belt 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 2 0 0 3 0 5 0 0 0 1
UNIWERSYTET CIVITAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Antoni Pyzel 10 3 5 0 3 1 4 38 13 0 0 5 2 4 3 3 4 1 0 0 88 38 1 0
Andrzej Zubrzycki 6 3 5 1 1 0 4 45 11 0 0 1 1 8 1 0 3 1 0 0 75 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)