Podsumowanie gry

Saska 80, BOISKO B -

PHILIPS
3
2
VS
(20:13, 20:13, 20:21, 17:20, 15:4)
SANTANDER BANK POLSKA
Raport meczowy
25/55 ATAK 30/88
0 BLOK 0
11/59 SERWIS 8/84
56 BŁ. PRZECIWNIKA 33
92 SUMA 71
45

ATAK%

19

SERWIS%

34

ATAK%

10

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Zinko

PHILIPS


PKT 15 SR 5 PKT/SR 3
ATAK 9 BLOK 0 SERWIS 6

ATAK%

36

SERWIS%

27.27
ATAK

Paulina Puścian

SANTANDER BANK POLSKA


ATAK 3 SR 5
ATAK/SR 0.6 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Piotr Zinko

PHILIPS


SERWIS 6/22 SR 5
SERWIS/SR 1.2

TR%

59.09

WYD%

27.27

SKUT%

27.27
BLOK

Piotr Zinko

PHILIPS


BLOK 0 B1 0
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0
PRZYJĘCIE

Stanisław Sulima

SANTANDER BANK POLSKA


∑P 30 SR 5
∑P/SR 6

DOKŁ%

50

PERF%

0

WYD%

23.33

SKUT%

50
OBRONA

Stanisław Sulima

SANTANDER BANK POLSKA


OBRONA 5 SR 5
OBRONA/SR 1 ∑O 5
Statystyki
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Zinko 15 5 9 2 10 0 4 36 25 0 0 6 7 9 0 0 5 7 3 1 31 0 1 1
Przemysław Jonak 13 5 10 1 8 0 3 45 22 0 0 3 5 8 2 0 3 4 2 1 30 0 1 0
Artur Grzegorczyk 8 5 6 0 2 0 0 75 8 0 0 2 7 9 1 0 0 2 4 1 0 0 1 0
SANTANDER BANK POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Stanisław Sulima 9 5 7 1 10 1 3 32 22 0 0 2 4 13 1 0 15 7 6 2 50 0 5 0
Robert Adamski 8 5 4 0 8 0 6 22 18 0 0 4 4 7 1 0 4 1 7 5 24 0 1 0
Radosław Okulski 6 5 6 0 7 0 1 43 14 0 0 0 1 8 3 0 1 4 6 3 7 0 2 0
Igor Grybek 6 5 5 0 2 0 8 33 15 0 0 1 4 4 5 0 3 4 5 5 18 0 4 0
Igor Grybek 6 5 5 0 2 0 8 33 15 0 0 1 4 4 5 0 3 4 5 5 18 0 4 0
Paulina Puścian 3 5 3 0 1 0 0 75 4 0 0 0 1 7 0 0 0 2 0 2 0 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)