Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

1 vs 4

BNP PARIBAS
3
0
VS
(20:9, 21:19, 20:10)
PORR
Raport meczowy
14/43 ATAK 16/63
6 BLOK 3
3/33 SERWIS 2/33
38 BŁ. PRZECIWNIKA 17
61 SUMA 38
33

ATAK%

9

SERWIS%

25

ATAK%

6

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Rólczyński

PORR


PKT 10 SR 3 PKT/SR 3.33
ATAK 8 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

28.57

SERWIS%

12.5
ATAK

Rafał Gryko

BNP PARIBAS


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 8

ATAK%

50
SERWIS

Mateusz Malina

BNP PARIBAS


SERWIS 1/7 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

14.29

WYD%

-14.29

SKUT%

14.29
BLOK

Mateusz Malina

BNP PARIBAS


BLOK 2.5 B1 1
SR 3 B2 3
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Grzegorz Koper

BNP PARIBAS


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

62.5

PERF%

25

WYD%

37.5

SKUT%

62.5
OBRONA

Grzegorz Koper

BNP PARIBAS


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 7
Statystyki
BNP PARIBAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mateusz Malina 8.5 3 5 4 4 1 1 33 15 1 3 1 0 4 2 0 2 0 0 0 100 0 0 1
Sławek Tokarz 7 3 5 3 6 1 1 31 16 1 0 1 0 8 1 0 3 2 1 0 50 0 7 1
Rafał Gryko 5.5 3 4 1 3 0 0 50 8 0 1 1 1 9 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
Grzegorz Koper 2 3 0 2 1 1 0 0 4 0 4 0 1 2 2 2 3 1 0 2 63 25 7 0
Marta Wierzchowska-Krupa 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 1 3 0 0 57 43 4 3
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Rólczyński 10 3 8 7 7 4 2 29 28 1 0 1 0 6 1 2 0 2 0 2 33 33 2 2
Paweł Kalisz 5 3 3 1 6 1 4 20 15 2 0 0 0 2 2 2 2 3 0 1 50 25 3 2
Maciej Szafarzyński 3 3 3 0 4 1 2 30 10 0 0 0 0 6 0 1 2 3 1 2 33 11 2 0
Jarosław Byszewski 3 3 2 1 4 0 3 20 10 0 0 1 0 8 1 0 6 3 5 1 40 0 7 4
Monika Obrębska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 1 0 1 6 1 1 11 0 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)