Podsumowanie gry

Saska 80, Boisko C -

6 vs 7

ORSTED
0
3
VS
(10:20, 10:20, 12:20)
DEUTSCHE BANK
Raport meczowy
13/47 ATAK 36/53
0 BLOK 2
4/33 SERWIS 5/59
15 BŁ. PRZECIWNIKA 17
32 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Stefanowicz

DEUTSCHE BANK


PKT 16 SR 3 PKT/SR 5.33
ATAK 14 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

70

SERWIS%

11.11
ATAK

Paweł Skwarek

DEUTSCHE BANK


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 10

ATAK%

90
SERWIS

Wojciech Paulewicz

DEUTSCHE BANK


SERWIS 3/12 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

33.33

WYD%

25

SKUT%

25
BLOK

Michał Łepkowski

DEUTSCHE BANK


BLOK 1 B1 1
SR 2 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Paweł Skwarek

DEUTSCHE BANK


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

83.33

PERF%

0

WYD%

66.67

SKUT%

83.33
OBRONA

Igor Jaruga

DEUTSCHE BANK


OBRONA 1 SR 2
OBRONA/SR 0.5 ∑O 3
Statystyki
ORSTED
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Krzysztof Rylski 6 3 5 0 8 0 4 0 0 1 2 2 0 1 5 2 0 0 75 13 0 2
Krzysiek Kiliś 4 3 2 1 2 0 1 0 0 2 3 3 1 0 1 5 0 1 14 0 1 0
Adam Wagner 3 3 3 0 7 2 1 0 0 0 0 6 0 0 2 1 0 2 40 0 1 1
Michał Cholewski 3 3 2 0 3 0 0 0 0 1 0 3 1 4 5 4 0 0 69 31 0 2
Tomasz Tosik 1 3 1 0 4 0 1 0 0 0 0 1 1 0 3 0 2 1 50 0 1 2
Monika Chmielewska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3 1 1 2 1 3 1 38 13 1 1
Marcin Kosiński 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0
DEUTSCHE BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Stefanowicz 16 3 14 1 5 0 0 1 0 1 3 1 4 1 4 0 0 2 71 14 0 1
Wojciech Paulewicz 10 3 7 0 6 0 0 0 0 3 1 8 0 1 2 0 1 0 75 25 0 1
Paweł Skwarek 9 3 9 0 1 0 0 0 0 0 5 5 2 0 5 0 1 0 83 0 0 0
Michał Łepkowski 5 2 3 0 3 0 0 1 0 1 2 7 2 0 2 1 0 1 50 0 0 0
Igor Jaruga 2 2 2 0 0 0 1 0 0 0 2 8 0 1 0 1 0 0 50 50 1 2
Bartosz Gruszecki 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 2 2 0 2 2 1 1 33 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)