Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

O 3 miejsce

PKO BP II
1
3
VS
(16:20, 17:20, 20:14, 17:20)
PORR
Raport meczowy
14/43 ATAK 13/33
0 BLOK 0
2/40 SERWIS 2/35
54 BŁ. PRZECIWNIKA 59
70 SUMA 74

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Rólczyński

PORR


PKT 8 SR 3 PKT/SR 2.67
ATAK 7 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

70

SERWIS%

9.09
ATAK

Adam Rólczyński

PORR


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 10

ATAK%

70
SERWIS

Jan Olek

PKO BP II


SERWIS 2/13 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

38.46

WYD%

-7.69

SKUT%

15.38
BLOK

Jarosław Gryta

PKO BP II


BLOK 0 B1 0
SR 2 B2 0
BLOK/SR 0
PRZYJĘCIE

Paweł Kalisz

PORR


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

88.89

PERF%

33.33

WYD%

77.78

SKUT%

88.89
OBRONA

Jan Olek

PKO BP II


OBRONA 8 SR 3
OBRONA/SR 2.67 ∑O 8
Statystyki
PKO BP II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Rogulski 7 3 7 1 3 0 8 0 0 0 2 5 2 0 6 4 0 1 55 0 0 1
Mariusz Krogulski 5 3 5 1 4 0 1 0 0 0 0 5 0 0 1 2 1 0 25 0 2 0
Przemysław Andryjowicz 2 3 2 0 2 0 1 0 0 0 0 5 1 0 3 2 0 1 50 0 2 0
Jan Olek 2 3 0 1 1 0 5 0 0 2 3 5 3 0 3 0 0 0 100 0 8 0
Jarosław Gryta 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0 1 2 0 1 25 0 1 1
Edyta Czapska 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 4 1 1 0 1 0 0 50 50 1 0
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Rólczyński 8 3 7 0 2 0 1 0 0 1 0 7 3 0 3 2 2 0 43 0 4 0
Jarosław Byszewski 6 3 5 0 1 0 3 0 0 1 0 4 3 0 5 2 1 2 50 0 3 0
Maciej Szafarzyński 1 3 1 1 4 0 4 0 0 0 0 2 2 1 1 0 1 0 67 33 1 1
Monika Obrębska 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Paweł Kalisz 0 3 0 1 2 0 1 0 0 0 1 6 0 3 5 0 1 0 89 33 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)