Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

mecz o V m.

DEUTSCHE BANK
3
0
VS
(21:20, 20:14, 20:8)
UNIWERSYTET CIVITAS
Raport meczowy
26/50 ATAK 0/0
3 BLOK 0
10/60 SERWIS 0/0
0 BŁ. PRZECIWNIKA 0
61 SUMA 42
52

ATAK%

17

SERWIS%

0

ATAK%

0

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Stefanowicz

DEUTSCHE BANK


PKT 20 SR 3 PKT/SR 6.67
ATAK 15 BLOK 1 SERWIS 4

ATAK%

75

SERWIS%

33.33
ATAK

Piotr Stefanowicz

DEUTSCHE BANK


ATAK 15 SR 3
ATAK/SR 5 ∑A 20

ATAK%

75
SERWIS

Piotr Stefanowicz

DEUTSCHE BANK


SERWIS 4/12 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

33.33

WYD%

8.33

SKUT%

33.33
BLOK

Bartosz Gruszecki

DEUTSCHE BANK


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Piotr Stefanowicz

DEUTSCHE BANK


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

55.56

PERF%

33.33

WYD%

33.33

SKUT%

55.56
OBRONA

Piotr Stefanowicz

DEUTSCHE BANK


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 5
Statystyki
DEUTSCHE BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Stefanowicz 20 3 15 1 2 0 2 75 20 1 0 4 0 5 3 3 2 2 1 1 56 33 4 1
Paweł Skwarek 9 3 4 0 1 0 1 67 6 1 0 4 1 7 1 1 4 2 0 2 56 11 1 1
Igor Jaruga 4 3 2 1 6 0 1 20 10 0 0 2 1 13 0 2 1 2 0 1 50 33 0 0
Michał Łepkowski 4 3 4 0 6 1 1 33 12 0 0 0 0 11 1 2 2 3 0 3 40 20 1 1
Bartosz Gruszecki 2 3 1 0 1 0 0 50 2 1 0 0 1 5 1 1 0 1 1 0 33 33 3 2
UNIWERSYTET CIVITAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)