Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

GE Vernova
3
0
VS
(20:12, 20:12, 20:14)
HITACHI RAIL
Raport meczowy
22/62 ATAK 11/45
1 BLOK 2
8/59 SERWIS 5/39
29 BŁ. PRZECIWNIKA 20
60 SUMA 38
35

ATAK%

14

SERWIS%

24

ATAK%

13

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Karol Patyrak

GE Vernova


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 6 BLOK 0 SERWIS 6

ATAK%

66.67

SERWIS%

37.5
ATAK

Karol Patyrak

GE Vernova


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 9

ATAK%

66.67
SERWIS

Karol Patyrak

GE Vernova


SERWIS 6/16 SR 3
SERWIS/SR 2

TR%

43.75

WYD%

18.75

SKUT%

37.5
BLOK

Kuba Lichosik

GE Vernova


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Karol Patyrak

GE Vernova


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

100

PERF%

60

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Marcin Błaszczyk

HITACHI RAIL


OBRONA 8 SR 3
OBRONA/SR 2.67 ∑O 9
Statystyki
GE Vernova
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Karol Patyrak 12 3 6 1 0 1 1 67 9 0 0 6 1 6 3 3 2 0 0 0 100 60 7 0
Kuba Lichosik 8 3 7 6 8 1 4 27 26 1 0 0 1 3 1 0 1 3 1 1 17 0 4 0
Sebastian Zborowski 6 3 6 2 8 0 2 33 18 0 0 0 1 6 0 1 0 3 0 0 25 25 2 0
Jacek Krzemiński 5 3 3 2 3 0 1 33 9 0 0 2 2 9 0 0 3 1 1 1 50 0 3 0
Marcin Szczygieł 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 2 1 1 2 1 0 1 60 20 5 1
Patrycja Krasoń 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 12 1 0 0 0 0 2 0 0 0 0
HITACHI RAIL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dominik Wawrzyniak 7 3 5 0 5 1 2 38 13 0 0 2 0 2 4 1 3 0 2 1 57 14 3 4
Krystian Piszczela 5 3 3 2 8 0 3 19 16 0 0 2 1 1 3 2 2 3 0 2 44 22 1 0
Jan Uznański 3 3 1 0 7 0 2 10 10 1 0 1 0 4 0 1 2 3 2 1 33 11 3 1
Marcin Błaszczyk 2 3 1 0 1 0 0 50 2 1 0 0 0 9 1 1 1 8 1 0 18 9 8 1
Natalia Nachyła 1 3 1 0 0 0 0 100 1 0 0 0 1 3 0 1 1 1 1 2 33 17 1 0
Mateusz Wiśniewski 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 1 2 2 1 1 43 14 1 0
Robert Małecki 0 1 0 0 3 0 0 0 3 0 0 0 0 1 1 0 0 2 0 1 0 0 1 0
Aleksandra Grudowska 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)