Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PHILIPS
3
0
VS
(21:20, 20:9, 20:15)
DEUTSCHE BANK
Raport meczowy
18/41 ATAK 22/60
3.5 BLOK 2
5/46 SERWIS 1/45
34.5 BŁ. PRZECIWNIKA 19
61 SUMA 44
44

ATAK%

11

SERWIS%

37

ATAK%

2

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Mosiej

PHILIPS


PKT 19 SR 3 PKT/SR 6.33
ATAK 14 BLOK 2 SERWIS 3

ATAK%

58.33

SERWIS%

21.43
ATAK

Łukasz Mosiej

PHILIPS


ATAK 14 SR 3
ATAK/SR 4.67 ∑A 24

ATAK%

58.33
SERWIS

Łukasz Mosiej

PHILIPS


SERWIS 3/14 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

28.57

WYD%

21.43

SKUT%

21.43
BLOK

Michał Łepkowski

DEUTSCHE BANK


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Łukasz Mosiej

PHILIPS


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

80

PERF%

20

WYD%

70

SKUT%

80
OBRONA

Paweł Skwarek

DEUTSCHE BANK


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Mosiej 19 3 14 1 2 1 6 58 24 2 0 3 1 10 0 2 6 1 1 0 80 20 2 2
Konrad Krawczyk 5 3 4 2 5 1 2 29 14 1 0 0 2 4 4 2 0 1 0 0 67 67 1 0
Piotr Zinko 1.5 3 0 0 0 0 1 0 1 0 1 1 0 6 0 2 0 3 0 1 33 33 1 0
Julia Gregorowicz 1 3 0 0 1 0 1 0 2 0 0 1 2 9 0 4 1 2 2 0 56 44 3 1
Julia Nogowska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 2 0 0 1 1 0 0 0 0 1
DEUTSCHE BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Wojciech Paulewicz 11 3 11 3 4 2 1 52 21 0 0 0 0 8 0 0 3 1 1 1 50 0 3 1
Paweł Skwarek 6 3 5 0 2 1 3 45 11 0 0 1 1 7 0 5 8 3 1 2 68 26 3 0
Michał Łepkowski 4 3 2 2 3 0 3 20 10 2 0 0 0 6 4 1 4 6 3 5 26 5 0 1
Bartosz Gruszecki 2 3 2 0 1 0 1 50 4 0 0 0 2 3 1 0 1 2 1 0 25 0 0 0
Kacper Jastrzębski 2 3 2 0 7 1 4 14 14 0 0 0 1 9 0 0 2 4 0 0 33 0 1 1
Anna Murawska 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)