Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PHILIPS
3
1
VS
(20:11, 20:17, 14:20, 20:5)
L'ORÉAL
Raport meczowy
28/57 ATAK 3/24
10 BLOK 0
7/73 SERWIS 1/26
29 BŁ. PRZECIWNIKA 49
74 SUMA 53

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Mosiej

PHILIPS


PKT 22 SR 4 PKT/SR 5.5
ATAK 17 BLOK 4 SERWIS 1

ATAK%

54.84

SERWIS%

9.09
ATAK

Łukasz Mosiej

PHILIPS


ATAK 17 SR 4
ATAK/SR 4.25 ∑A 31

ATAK%

54.84
SERWIS

Maciej Kuć

PHILIPS


SERWIS 3/13 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

38.46

WYD%

7.69

SKUT%

23.08
BLOK

Maciej Kuć

PHILIPS


BLOK 5.5 B1 4
SR 4 B2 3
BLOK/SR 1.38
PRZYJĘCIE

Dominik Piskorz

L'ORÉAL


∑P 5 SR 4
∑P/SR 1.25

DOKŁ%

60

PERF%

20

WYD%

40

SKUT%

60
OBRONA

Piotr Zinko

PHILIPS


OBRONA 3 SR 4
OBRONA/SR 0.75 ∑O 4
Statystyki
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Mosiej 22 4 17 3 7 0 4 55 31 3 2 1 0 6 4 4 5 5 2 2 50 22 1 2
Łukasz Witaszewski 11.5 4 9 3 2 1 3 50 18 0 1 2 1 19 1 2 4 3 0 3 50 17 1 0
Maciej Kuć 9.5 4 1 0 1 0 1 33 3 4 3 3 2 6 2 1 0 1 0 0 50 50 0 0
Piotr Zinko 1 4 1 0 2 0 1 25 4 0 0 0 1 10 0 2 2 2 2 1 44 22 3 1
Magda Cukier 1 4 0 0 1 0 0 0 1 0 0 1 1 10 3 1 0 1 2 1 20 20 0 0
L'ORÉAL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Gajda 2 4 2 0 3 1 0 33 6 0 0 0 1 7 2 3 8 5 2 3 52 14 0 0
Dominik Piskorz 2 4 1 4 6 0 5 6 16 0 0 1 2 8 2 1 2 1 1 0 60 20 0 1
Beata Wolska-Trzeciak 0 4 0 0 2 0 0 0 2 0 0 0 0 1 2 1 0 0 0 2 33 33 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)