Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

DEUTSCHE BANK
1
3
VS
(18:20, 14:20, 20:18, 18:20)
PORR
Raport meczowy
34/130 ATAK 37/127
1 BLOK 4
5/73 SERWIS 4/75
30 BŁ. PRZECIWNIKA 33
70 SUMA 78
26

ATAK%

7

SERWIS%

29

ATAK%

5

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Wojciech Paulewicz

DEUTSCHE BANK


PKT 17 SR 4 PKT/SR 4.25
ATAK 14 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

23.73

SERWIS%

18.18
ATAK

Andrzej Dropiewski

PORR


ATAK 13 SR 4
ATAK/SR 3.25 ∑A 29

ATAK%

44.83
SERWIS

Wojciech Paulewicz

DEUTSCHE BANK


SERWIS 2/11 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

18.18

WYD%

9.09

SKUT%

18.18
BLOK

Jarosław Byszewski

PORR


BLOK 1.5 B1 1
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.38
PRZYJĘCIE

Andrzej Dropiewski

PORR


∑P 9 SR 4
∑P/SR 2.25

DOKŁ%

100

PERF%

44.44

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Michał Pawlik

PORR


OBRONA 10 SR 4
OBRONA/SR 2.5 ∑O 12
Statystyki
DEUTSCHE BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Wojciech Paulewicz 17 4 14 11 26 2 6 24 59 1 0 2 0 8 1 2 5 2 2 1 58 17 4 0
Kamil Miklewicz 17 4 15 2 14 0 4 43 35 0 0 2 1 12 1 5 6 6 1 3 52 24 10 3
Kacper Jastrzębski 5 4 4 3 9 1 2 21 19 0 0 1 2 17 0 2 9 7 1 2 52 10 8 4
Bartosz Gruszecki 1 4 1 3 7 1 3 7 15 0 0 0 0 9 3 1 5 1 1 0 75 13 4 0
Anna Murawska 0 4 0 1 1 0 0 0 2 0 0 0 1 13 0 2 2 0 2 0 67 33 2 1
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Dropiewski 13 4 13 1 9 0 6 45 29 0 0 0 1 10 1 4 5 0 0 0 100 44 6 2
Michał Pawlik 12 4 10 1 9 0 5 40 25 1 0 1 2 10 3 8 4 2 3 1 67 44 10 2
Jarosław Byszewski 11.5 4 8 4 15 1 7 23 35 1 1 2 2 7 2 4 8 2 0 1 80 27 6 3
Krzysztof Zawada 4.5 4 3 5 18 0 2 11 28 0 1 1 1 13 0 5 3 3 1 0 67 42 6 2
Paweł Kalisz 4 4 3 1 6 0 0 30 10 0 2 0 1 8 1 0 3 1 0 1 60 0 3 1
Milena Olszewska 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 8 1 3 2 1 1 0 71 43 6 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)