Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

L'ORÉAL
1
3
VS
(20:21, 13:20, 21:19, 11:20)
UNIWERSYTET CIVITAS
Raport meczowy
20/87 ATAK 30/90
0 BLOK 6
8/65 SERWIS 8/82
37 BŁ. PRZECIWNIKA 36
65 SUMA 80
23

ATAK%

12

SERWIS%

33

ATAK%

10

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Kacper Andrzejewski

UNIWERSYTET CIVITAS


PKT 16 SR 4 PKT/SR 4
ATAK 11 BLOK 2 SERWIS 3

ATAK%

39.29

SERWIS%

23.08
ATAK

Michał Polak

L'ORÉAL


ATAK 8 SR 4
ATAK/SR 2 ∑A 16

ATAK%

50
SERWIS

Michał Polak

L'ORÉAL


SERWIS 2/8 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

25

WYD%

12.5

SKUT%

25
BLOK

Nikodem Ćwikła

UNIWERSYTET CIVITAS


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Kacper Andrzejewski

UNIWERSYTET CIVITAS


∑P 9 SR 4
∑P/SR 2.25

DOKŁ%

66.67

PERF%

0

WYD%

55.56

SKUT%

66.67
OBRONA

Łukasz Jaworski

L'ORÉAL


OBRONA 13 SR 4
OBRONA/SR 3.25 ∑O 14
Statystyki
L'ORÉAL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Polak 10 4 8 1 5 0 2 50 16 0 0 2 0 5 1 2 6 6 3 1 44 11 2 1
Maciej Gajda 9 4 6 1 10 1 8 23 26 0 0 3 3 5 3 1 3 5 1 1 36 9 7 1
Łukasz Jaworski 4 4 3 1 3 2 5 21 14 0 0 1 1 8 1 4 6 2 5 4 48 19 13 1
Franek Rabiega 4 4 2 1 2 1 2 25 8 0 0 2 1 14 1 1 1 1 1 0 50 25 3 1
Dominik Piskorz 1 4 1 2 10 2 6 5 21 0 0 0 0 6 3 1 1 2 3 1 25 13 2 4
Beata Wolska-Trzeciak 0 4 0 1 1 0 0 0 2 0 0 0 0 5 0 0 0 1 0 1 0 0 3 2
UNIWERSYTET CIVITAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kacper Andrzejewski 16 4 11 1 10 0 6 39 28 2 0 3 1 5 4 0 6 2 0 1 67 0 4 0
Nikodem Ćwikła 13 4 8 4 9 0 1 36 22 2 0 3 1 13 4 2 4 7 1 1 40 13 6 0
Bohdan Kurstny 9 4 8 6 3 0 7 33 24 1 0 0 0 7 3 0 6 4 3 0 46 0 11 0
Krystian Gruchot 6 4 3 1 8 0 2 21 14 1 0 2 5 16 3 3 3 2 1 5 43 21 3 2
Jakub Grzybowski 0 4 0 1 1 0 0 0 2 0 0 0 3 7 2 0 0 3 1 1 0 0 5 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)