Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

mecz o III miejsce

ALLIANZ
3
2
VS
(20:15, 9:20, 21:19, 15:20, 15:13)
MSD POLSKA
Raport meczowy
32/80 ATAK 0/0
6 BLOK 0
9/68 SERWIS 0/0
0 BŁ. PRZECIWNIKA 0
80 SUMA 87

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Grzegorz Podenas

ALLIANZ


PKT 19 SR 5 PKT/SR 3.8
ATAK 13 BLOK 1 SERWIS 5

ATAK%

41.94

SERWIS%

31.25
ATAK

Michał Bogucki

ALLIANZ


ATAK 8 SR 5
ATAK/SR 1.6 ∑A 12

ATAK%

66.67
SERWIS

Grzegorz Podenas

ALLIANZ


SERWIS 5/16 SR 5
SERWIS/SR 1

TR%

43.75

WYD%

25

SKUT%

31.25
BLOK

Michał Bogucki

ALLIANZ


BLOK 4 B1 3
SR 5 B2 2
BLOK/SR 0.8
PRZYJĘCIE

Krzysztof Sworst

ALLIANZ


∑P 21 SR 5
∑P/SR 4.2

DOKŁ%

76.19

PERF%

38.1

WYD%

71.43

SKUT%

76.19
OBRONA

Krzysztof Sworst

ALLIANZ


OBRONA 6 SR 5
OBRONA/SR 1.2 ∑O 8
Statystyki
ALLIANZ
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Grzegorz Podenas 19 5 13 4 3 2 9 1 0 5 2 8 1 2 5 4 1 3 47 13 1 1 0
Michał Bogucki 12 5 8 2 1 0 1 3 2 0 1 3 2 1 2 0 0 1 75 25 1 0 0
Krzysztof Sworst 10 5 9 3 2 0 2 0 0 1 0 6 1 8 8 4 1 0 76 38 6 2 0
Mateusz Dąbrowski 3 5 2 0 1 0 0 0 0 1 0 4 1 1 1 6 1 1 20 10 2 0 0
Marta Podenas 2 5 0 0 1 0 0 0 0 2 1 7 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Franciszek Malinowski 1 4 0 0 2 0 2 0 2 0 1 7 1 0 1 6 2 1 10 0 2 1 0
Tomasz Szcześniak 0 5 0 1 10 1 1 0 0 0 1 9 0 1 2 6 1 5 20 7 2 0 0
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony