Podsumowanie gry

Hala - ul. Niegocińska 2, Boisko Główne -

WARTA
2
3
VS
(14:20, 20:17, 20:9, 16:20, 10:15)
MSD POLSKA
Raport meczowy
36/106 ATAK 0/0
5 BLOK 0
7/81 SERWIS 0/0
0 BŁ. PRZECIWNIKA 0
80 SUMA 81

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Filip Wypych

WARTA


PKT 14.5 SR 5 PKT/SR 2.9
ATAK 12 BLOK 0.5 SERWIS 2

ATAK%

44.44

SERWIS%

13.33
ATAK

Kamil Sulejewski

WARTA


ATAK 10 SR 5
ATAK/SR 2 ∑A 19

ATAK%

52.63
SERWIS

Krzysztof Orszak

WARTA


SERWIS 2/9 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

33.33

WYD%

11.11

SKUT%

22.22
BLOK

Maciej Zwierz

WARTA


BLOK 2 B1 2
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.4
PRZYJĘCIE

Maciej Zwierz

WARTA


∑P 22 SR 5
∑P/SR 4.4

DOKŁ%

68.18

PERF%

22.73

WYD%

45.45

SKUT%

68.18
OBRONA

Piotr Suchodół

WARTA


OBRONA 1 SR 1
OBRONA/SR 1 ∑O 1
Statystyki
WARTA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Filip Wypych 14.5 5 12 6 4 0 5 0 1 2 2 9 2 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0
Maciej Zwierz 13 5 8 1 4 6 8 2 0 3 2 10 0 5 10 2 2 3 68 23 4 2 0
Kamil Sulejewski 10.5 5 10 4 3 0 2 0 1 0 1 12 2 0 0 1 0 0 0 0 5 0 0
Krzysztof Orszak 7 5 4 5 7 0 3 1 0 2 1 5 1 1 10 4 2 2 58 5 3 3 0
Marcin Łukasiak 3 5 2 2 6 0 4 1 0 0 0 8 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Monika Winnicka-Kluczyńska 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 1 14 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0
Piotr Suchodół 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Sławomir Kowalczuk 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 8 16 0 2 40 13 1 1 0
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony