DOKŁ%: |
((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100% |
PERF%: |
((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100% |
A# |
Ataki punktowe |
A+: |
Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak) |
A-: |
Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak) |
A/: |
Ataki zablokowane (strata punktu) |
A=: |
Błędy ataku (strata punktu) |
S# |
Serwisy punktowe |
S+: |
Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo) |
S-: |
Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję) |
S=: |
Serwisy zepsute |
B1 |
Bloki pojedyncze |
B2: |
Bloki podwójne |
P# |
Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy) |
P+: |
Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy) |
P0+: |
Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło) |
P0-: |
Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika) |
P=: |
Błędy przyjęcia (strata punktu) |
O+: |
Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku) |
O-: |
Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku) |
O=: |
Błędy obrony |